Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety


Newsletter 28.04.2022

Rozważamy inwestycje w energetykę na LitwieKomentarz:
Daniel Obajtek, prezes zarządu PKN Orlen

Wojna na Ukrainie rodzi wiele pytańKomentarz:
Anna Zalewska, Senior Ekspert, Pion Rzecznictwa i Legislacji w Polskiej Izbie Przemysłu Chemicznego


REKLAMA

 

SZKOLENIE ONLINE: Wprowadzanie produktów kosmetycznych do obrotu – przewodnik przedsiębiorcy

 

Serdecznie zapraszamy na szkolenie Wprowadzanie produktów kosmetycznych do obrotu – przewodnik przedsiębiorcy, na którym zostaną omówione najważniejsze zagadnienia z zakresu wprowadzania produktów kosmetycznych do obrotu. Każdy producent/importer zobowiązany jest, przed wprowadzeniem produktu konsumenckiego do obrotu, do przyporządkowania go do określonej grupy produktowej oraz do podjęcia odpowiednich działań umożliwiających legalną sprzedaż – zgodnie z właściwym dla danej grupy ustawodawstwem. Ustalenie statusu produktu na rynku odbywa się w oparciu o pełną jego charakterystykę: skład, działanie, sposób komunikacji, deklaracje marketingowe, wygląd opakowania, a także miejsce i sposób aplikacji.

 

Uczestnicy szkolenia otrzymają wskazówki, które z pewnością będą pomocne i pozwolą na uniknięcie błędu już na początku procesu wprowadzania produktu na rynek. Ważnym elementem szkolenia będzie omówienie zasad tworzenia treści na etykietę produktów kosmetycznych z uwzględnieniem deklaracji marketingowych. Mnóstwo przykładów deklaracji zgodnych i niezgodnych z przepisami i wytycznymi branżowymi zaprezentowanych w czasie szkolenia ułatwi z pewnością pracę nad tworzeniem etykiet własnych produktów. Nie zabraknie również odniesień do Ustawy z dnia 4 października 2018 r. o produktach kosmetycznych.

 

Sprawdź kalendarz szkoleń>>>

 


W magazynach mamy ok. 10% potrzebnego nam w ujęciu rocznym gazuNastąpiło całkowite wstrzymanie dostaw gazu ziemnego dostarczanego przez Gazprom w ramach kontraktu jamalskiego. PGNiG poinformował, że sytuacja nie ma aktualnie wpływu na bieżące dostawy do klientów, którzy otrzymują paliwo zgodnie z zapotrzebowaniem.

Debata PIPC: jak zapewnić stabilność sektora chemicznego w niestabilnych czasach?„Jak zapewnić stabilność sektora chemicznego w niestabilnych czasach? Surowce, koszty, prawo” – pod takim hasłem odbyła się debata w ramach Kampanii Polska Chemia w 2022 r., zorganizowane przez Polską Izbę Przemysłu Chemicznego (PIPC).

Coraz bliżej fuzji PKN Orlen z Grupą LotosPoczątek roku 2022 to mocne przyspieszenie w pracach prowadzących do fuzji PKN Orlen i Grupy Lotos. I chociaż transakcja jest w niektórych kręgach krytykowana, to jednak fuzja na rynku paliwowo – petrochemiczno – energetycznym jest tak samo konieczna, jak kilka lat temu zasadne było powstanie Grupy Azoty i zbudowanie silnego podmiotu nawozowego.


REKLAMA

 

Packaging Innovations: trendy i wiedza na wiosennych targach B2B

 

Przed nami 14. edycja Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations – już 31.05-01.06.2022 r. w EXPO XXI Warszawa.

 

Tematem przewodnim są eko-opakowania oraz e-commerce, a wystawcy zaprezentują swoje rozwiązania w aż 10 strefach tematycznych! Wydarzenie cieszy się popularnością wśród wielu branż i jest to dla nich świetna okazja na poznanie innowacji, podpatrzenie najnowszych rozwiązań i nawiązanie kontaktów. Podczas Packaging Innovations prezentowane są rozwiązania wyznaczające europejskie i światowe trendy w branży.



Rok 2022 to kontynuacja autorskich podcastów Packaging Innovations Rozmowy Spakowane. Ciekawie zapowiada się także strefa workShops. Wiedza zdobywana na targach podczas wykładów i prezentacji jest szczególnie ceniona przez uczestników targów. Nowością tegorocznej edycji targów jest bezpłatna usługa umawiania spotkań z Wystawcami poprzez elektroniczny katalog wystawcy.

 

Odbierz bezpłatny bilet packaginginnovations.pl

 


Innowacyjna technologia zawracania CO2 stosowana w CIECH sprawdza się coraz lepiejInnowacyjna instalacja wychwytu CO2, zastosowana w zakładzie CIECH w Inowrocławiu, oparta na metodzie wychwytu oraz odzysku dwutlenku węgla w procesie produkcji sody kalcynowanej, przeszła pierwszy etap modernizacji, która zaowocowała zwiększeniem skali odzysku CO2 do 6 tys. ton rocznie. To kolejny krok w celu zwiększenia oszczędności z tytułu ograniczenia emisji dwutlenku węgla, ale także wynikających ze zmniejszenia liczby odpadów produkcyjnych oraz ilości wykorzystywanych surowców – koksu i kamienia wapiennego.

BASF: nowa koncepcja dostarczania paryKoncern BASF udoskonala procesy produkcyjne w swoim kompleksie produkcyjnym w Ludwigshafen. Chodzi o wdrożenie nowej koncepcji dostarczania pary.

Aktywa logistyczne umacniają pozycję PKN OrlenW ocenie władz Grupy Orlen, posiadane przez koncern aktywa logistyczne stanowią jeden z kluczowych elementów przewagi konkurencyjnej Grupy.

Archiwalne newslettery