Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Warsztaty Design Thinking

  • Termin24 - 25 września 2015
  • MiejsceWarszawa

Już od kilku lat na rynku polskim obserwuje się wzrost znaczenia roli opakowania nie tylko ze względu na jego funkcje przechowywania i odpowiednich udogodnień w transporcie, ale jako narzędzia wspierające pozycjonowanie produktu na konkurencyjnym rynku. Złożona rola opakowania jako narzędzia marketingowego, ochrony produktu i sposobu komunikacji z użytkownikiem wymaga świadomego podejścia projektowego.

Umiejętność poszukiwanie rozwiązań, zdefiniowania nowych funkcji i skutecznego przeprowadzenie procesu projektowego decyduje o sukcesie rynkowym tak producentów samych opakowań jak i produktów. Ze zgromadzonych przez Instytut Wzornictwa Przemysłowego informacji i doświadczeń we współpracy z polskimi i działającymi na rynkach międzynarodowych przedsiębiorcami wynika, że świadomość potrzeby pozyskania szerszej wiedzy i kompetencji w tym zakresie stale wzrasta.

Wychodząc naprzeciw tym potrzebom Instytut Wzornictwa Przemysłowego organizuje warsztaty Design Thinking w projektowaniu opakowań. Wydarzenie ma pomóc w rozwijaniu umiejętności tworzenia interdyscyplinarnych zespołów i kreatywnej pracy w budowaniu przewagi rynkowej w oparciu o wzornictwo opakowań.

Główne założenia warsztatów:

  • dwa dni pracy warsztatowej z doświadczonym projektantem,
  • metodyka design thinking w praktyce,
  • symulacja procesu projektowego na przykładzie opakowań,
  • user centered design,
  • megatrendy w opakowaniach

Formuła warsztatów oparta jest na wspólnym przejściu uczestników wraz z doświadczonymi trenerami (projektantem i menedżerem designu) przez główne etapy procesu projektowego, którego przedmiotem jest stworzenie opakowania według wypracowanych na warsztatach wytycznych.

Warsztaty są adresowane do wszystkich osób zaangażowanych w proces tworzenia opakowania: menedżerów ds. rozwoju nowego produktu, szefów produktów, projektantów i grafików, pracowników działów marketingu i sprzedaży, pracowników agencji kreatywnych, koordynatorów zespołów projektowych.

Kontakt:
Instytut Wzornictwa Przemysłowego
Aleksandra Bujnowska
e-mail: aleksandra_bujnowska@iwp.com.pl
www.iwp.com.pl
tel.: 22 860-02-05
fax: 22 831 64 78

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie