Warsaw Pack 2019
Targi Warsaw Pack przeznaczone są dla przemysłu opakowaniowego.
Poprzednia edycja targów spotkała się z bardzo pozytywnymi opiniami wystawców, jak i odwiedzających. Na hali o powierzchni 20 000 m2 pojawiło się 200 marek branży opakowaniowej, a targi odwiedziło 9000 osób.
Tak, jak w ubiegłej edycji, w kolejnym roku wystawcy zostaną usystematyzowani w dedykowanych strefach. Strefa opakowań będzie podzielona ze względu na przeznaczenie opakowania – spożywcze, kosmetyczne, farmaceutyczne. Jest to dosyć duże ułatwienie dla zwiedzających szukających konkretnego produktu oraz pozytywny aspekt dla wystawców. Nowością na targach będzie strefa display - POS.
Strefy tematyczne podczas Warsaw Pack 2019:
- strefa logistyki i magazynowania
- strefa materiałów
- strefa etykiet i etykietowania
- strefa automatyki
- strefa techniki pakowania
- strefa opakowań
- opakowania kosmetyczne i farmaceutyczne
- opakowania spożywcze
- opakowania przemysłowe
- strefa display
- strefa recyklingu
- strefa usług
Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in. właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie, projektanci, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Warto podkreślić, iż goście targów reprezentują różne branże, m.in. spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową, czy reklamową.
Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos
Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.