Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Seminarium "Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków"

  • Termin23 marca 2016
  • MiejsceWarszawa, Polska

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego organizuje seminarium ”Dobre Praktyki Reklamy Kosmetyków”.

Jednym z głównych tematów seminarium będzie raport EASA, przedstawiony przez jego autorów. Prezentacja ta będzie sprzyjać dyskusji nad deklaracjami trudnymi, budzącymi wątpliwości i będzie okazją do zestawienia ich z przykładami reklam pochodzącymi z innych rynków Unii Europejskiej.

Na seminarium przedstawione zostaną również nowe kryteria Komisji Europejskiej dla deklaracji „free of” oraz hipoalergiczności. Deklaracje „free of” budzą wiele zastrzeżeń nadzoru i samego sektora. Nowe wytyczne Komisji mają pozwolić wiele z tych problemów rozwiązać.

Wzorem ubiegłego roku, w programie seminarium znajdują się praktyczne warsztaty poświęcone budowaniu prawidłowej komunikacji marketingowej produktu. Warsztaty obejmą m.in. deklaracje „z pogranicza”, deklaracje związane ze zdrowiem oraz „free of”. Materiał warsztatowy zostanie przygotowany w oparciu o sygnalizowane przez firmy członkowskie realne problemy występujące na rynku oraz podczas kontroli komunikacji produktu przez instytucje nadzoru. Warsztaty poprowadzą eksperci Grupy Roboczej „Claims” działającej w Związku od 2010 roku. Otwarta, warsztatowa formuła spotkania daje pewność, że ćwiczenia będą ciekawe, poruszą najbardziej aktualne zagadnienia oraz odpowiedzą na konkretne problemy rynkowe.

Do udziału w seminarium zaproszone są wszystkie osoby zaangażowane w tworzenie oraz nadzór nad komunikacją marketingową produktu kosmetycznego: specjaliści z działów marketingu, badań i rozwoju, kontroli jakości, zgodności prawnej, laboratoriów badawczych i firm doradczych.

Agenda

8:30-9:00 Rejestracja uczestników, kawa powitalna

9:00-9:10 Otwarcie seminarium

2016 - Raport Komisji Europejskiej w sprawie zgodności rynku z kryteriami dla deklaracji

9:10-9:30 Udział Polski i Związku w przygotowaniach do raportu Komisji ws. zgodności rynku z kryteriami dla deklaracji

Blanka Chmurzyńska-Brown, Dyrektor Generalny, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

9:30-9:50 Cosmetics Advertising Audit by EASA - Top line report

Maria Tsoumou, European Advertising Standards Alliance

9:50 – 11:00 Practical Workshop: Cosmetics Advertising Audit by EASA - Interactive session

Maria Tsoumou, European Advertising Standards Alliance

11:00 – 11:30 Przerwa kawowa

Deklaracje “Free of”

11:30 – 12:00 „Free of” oraz deklaracje związane ze zdrowiem - nowe kryteria Komisji Europejskiej i wyzwania sektora kosmetycznego

(Ewa Starzyk, Marta Tumanowicz, Monika Grzybowska - TBC), Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

12:00 – 12:30 Dyskusja nt. deklaracji „free of”

Przygotowanie: Eksperci Grupy Roboczej Claims, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

12:30 – 13:30 Przerwa obiadowa

Komunikacja produktu kosmetycznego w praktyce. „Deklaracje z pogranicza”.

13:30 – 14:00 Komunikacja produktu zgodna z prawem i definicją produktu kosmetycznego. „Deklaracje z pogranicza”.

Katarzyna Kornata, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. k., Ewa Starzyk, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

14:00 – 15:30 Dobre Praktyki Komunikacji Produktu Kosmetycznego - deklaracje bez zastrzeżeń

Warsztaty praktyczne: deklaracje „z pogranicza”, „free of”, deklaracje związane ze zdrowiem

Eksperci Grupy Roboczej Claims, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego

15:30 – 15:45 Dyskusja, podsumowanie i zakończenie seminarium

Cena:

350,00 zł (+VAT) – firmy członkowskie,

550,00 zł (+VAT) –  firmy spoza Związku

 

 

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie