Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Optymalizacja działań i podnoszenie efektywności w przemyśle i FM

  • Termin25 lutego 2015
  • MiejsceWrocław, Polska

Wysoka jakość i bezpieczeństwo to najważniejsze cele współczesnych zakładów produkcyjnych. Optymalizacja procesów odgrywa ważną rolę w oszczędzaniu zasobów, osiągnięciu celów produkcyjnych oraz uzyskaniu lepszych wyników finansowych. Konferencja spróbuje odpowiedzieć na trzy pytania: jak skutecznie wdrożyć i prowadzić politykę optymalizacji zużycia energii? Jak monitorować zużycie energii? Jak redukować koszty?

Wykłady poprowadzą m.in.:
- Wojciech Halkiewicz, właściciel "Aria-C"
"Strategie oszczędzania sprężonego powietrza"

- Jerzy Żurawski, Dolnośląska Agencja Energii i Środowiska s.c.
"Przykłady poprawy efektywności energetycznej oraz wykorzystania OZE w obiektach przemysłowych-biurowych"

- dr Wojciech Szymalski, Fundacja Instytut na rzecz Ekorozwoju
"Energooszczędność w budynkach użyteczności publicznej"

- dr Adam Koliński, Wyższa Szkoła Logistyki w Poznaniu
"Problem analizy i oceny efektywności procesu produkcji w praktyce gospodarczej"

- Dominika Łączyńska,Menedżer Rozwoju Produktu, Inżynier Kaizen, KAIZEN Institute Consulting Group, Poland Operations
”Optymalizacja kosztów funkcjonowania przedsiębiorstwa”

Ramowe zagadnienia konferencji:
- systemy monitoringu energii
- redukcja kosztów chłodzenia
- oprogramowanie w zakładzie przemysłowym (m.in. ERP, MES, BI)
- planowanie łańcucha dostaw
- "zielone" rozwiązania w FM
- zarządzanie nieruchomościami

Do udziału zaproszeni są:
- dyrektorzy/kierownicy działów technicznych, utrzymania ruchu, produkcji, zaopatrzenia
- FM managerowie
- dyrektorzy IT
- dyrektorzy/kierownicy administracyjni

Udział jest bezpłatny dla wyżej wymienionych osób. Udział jest płatny dla pozostałych osób, w tym przedstawicieli dostawców usług, rozwiązań informatycznych oraz technologicznych - opłata za osobę wynosi 1000 zł + 23% VAT

Kontakt:
MultiExpo sp. z o.o.
Ul. Blokowa 32
03-641 Warszawa
e-mail: biuro@multiexpo.pl
http://www.multiexpo.pl/optymalizacja-dzialan-i-podnoszenie-efektywnosci-w-przemysle-i-fm

tel. +48 535 304 305

fax: +48 22/ 203 51 41

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie