Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Konferencja: Jak poprawnie reklamować produkty kosmetyczne? Naturalny, organiczny, hipoalergiczny, nie zawiera

  • Termin29 maja 2019
  • MiejsceWarszawa, Polska

Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego zaprasza  do udziału w konferencji z cyklu Legislacja dla Biznesu: „Jak poprawnie reklamować produkty kosmetyczne? Naturalny, organiczny, hipoalergiczny, nie zawiera…”. Konferencję, połączoną z praktycznymi warsztatami, organizuje w Warszawie 29 maja 2019 r.

- „Naturalny” czy „organiczny”, to cechy, które producenci chętnie akcentują­­­ w przekazach reklamowych produktów kosmetycznych. Nie mniejszą popularnością cieszą się określenia ‘”free from” czy „hipoalergiczny”. Stowarzyszenie zaprasza do dyskusji w gronie ekspertów, jak należy stosować te deklaracje, aby pozostać w zgodzie z prawem – tłumaczą przedstawiciele PSPKiD.

Organizator pragnie uwagę skierować na część warsztatową, która jest odpowiedzią na wiele zapytań wpływających do Stowarzyszenia -  w programie ujęte zostały wykłady i ćwiczenia obliczeniowe w oparciu o normę ISO 16128 – poprowadzą je ekspertki, które brały bezpośrednio udział w tworzeniu normy:  Anne Dux i Carmen Esteban. To właśnie norma ISO 16128 stanowi wytyczne dla określania naturalności i organiczności:

  • ISO 16128-1:2016 Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients and products - Part 1: Definitions for ingredients
  • ISO 16128-2:2017 Guidelines on technical definitions and criteria for natural and organic cosmetic ingredients - Part 2: Criteria for ingredients and products

Do poprowadzenia konferencji i warsztatów Stowarzyszenie zaprosiło uznanych ekspertów  - przedstawicieli przemysłu:

  • Anne Dux (francuskie stowarzyszenie FEBEA),
  • Carmen Esteban (CES Consuting, wcześniej hiszpańskie stowarzyszenie STANPA),
  • dr Geralda Rennera (Cosmetics Europe),
  • dr Iwonę Białas (Cosmetosafe Consulting),

a także przedstawiciela Głównego Inspektoratu Sanitarnego - Izabelę Burzyńską – reprezentującą Polskę w pracach Stałego Komitetu ds. Kosmetyków i Grupy Roboczej ds. Kosmetyków Komisji Europejskiej.

Omówią oni szeroko kwestie deklaracji marketingowych widzianych z różnych perspektyw – z punktu widzenia przemysłu, Safety Assessora, a także organu kontrolującego.

Konferencja odbędzie się na miesiąc przed wejściem w życie załączników III i IV Dokumentu Technicznego Komisji Europejskiej w sprawie oświadczeń dotyczących produktów kosmetycznych, wprowadzających nowe elementy w ocenie poprawności stosowania deklaracji free from i hipoalergiczny.

Do udziału w konferencji zaprasza się szczególnie:

  • właścicieli oraz kadrę zarządzającą firm kosmetycznych
  • pracowników działów kontroli jakości
  • pracowników działów badawczo-rozwojowych i działów wdrożeń
  • pracowników laboratoriów
  • pracowników działów marketingu

Zgłoszenia można dokonywać poprzez formularz: https://konferencjaiwarsztatypspkd.konfeo.com/pl/groups

Pracownicy firm członkowskich Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego otrzymują atrakcyjne rabaty. Niższą cenę udziału w konferencji Stowarzyszenie gwarantuje także osobom, które dokonają rejestracji do dnia 30 kwietnia 2019 r.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy w Twojej firmie realizowane są projekty z zakresu Europejskiego Zielonego Ładu?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie