Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Konferencja: 10 lat Polskiej Branży Kosmetycznej w Unii Europejskiej

  • Termin3 czerwca 2014
  • MiejsceWarszawa, Polska

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego organizuje konferencję „10 lat Polskiej Branży Kosmetycznej w Unii Europejskiej”. Spotkanie odbędzie się w Bibliotece Uniwersytetu Warszawskiego.

Uczestnicy spotkania spróbują analitycznie spojrzeć na ostatnią dekadę i ocenić bilans zysków i strat przynależności Polski do UE oraz zdiagnozować aktualne wyzwania stojące przed przemysłem kosmetycznym, szukając jednocześnie równowagi między interesem konsumentów a przedsiębiorców. Spróbują także określić kierunki rozwoju na kolejną dekadę.

Wydarzenie jest adresowane do właścicieli, menadżerów, kadry zarządzającej firm przemysłu kosmetycznego oraz sektorów współpracujących: opakowaniowego i surowcowego. Konferencja zgromadzi 25 prelegentów z Komisji Europejskiej, Parlamentu Europejskiego, Rządu RP, innych organizacji kosmetycznych. Obecni będą także wybitni menadżerowie i przedsiębiorcy z sektora przemysłu kosmetycznego, twórcy Związku oraz osoby odpowiedzialne za wizerunek polskich kosmetyków w świecie.

Udział w Konferencji „10 lat Polskiej Branży Kosmetycznej w Unii Europejskiej” daje możliwość udziału w trzech dyskusjach panelowych o stanie i aktualnych wyzwaniach naszego sektora przemysłu.

Pierwsza debata ma pokazać bilans korzyści i strat ostatnich 10 lat w UE z punktu widzenia polskiej branży kosmetycznej. Postawione zostanie następujące pytanie: - „Co w 2004 r. wydawało nam się barierą nie do przejścia, a co szansą? Które z tych okazji udało nam się wykorzystać, a które zaprzepaściliśmy”? W rozmowie wezmą udział przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki, Ministerstwa Finansów oraz przedsiębiorcy.

Druga debata to ocena obecnych wyzwań oraz spojrzenie w przyszłość. Przemysł kosmetyczny, obok spożywczego i farmaceutycznego, to najbliższy konsumentowi sektor. I dlatego uczestnikom debaty postawione zostanie pytanie: - „Jak prokonsumencka polityka Komisji Europejskiej znajduje balans między interesem konsumenta a przedsiębiorcy? Czy wciąż zmieniające się regulacje prawne, jako wyraz dbałości o bezpieczeństwo konsumentów, idą w parze z dbałością o konkurencyjność sektora przemysłu kosmetycznego w UE? Jak skutecznie działać i konkurować w tak dynamicznie zmieniającym się otoczeniu”?

W panelu wystąpią przedsiębiorcy, przedstawiciele Ministerstwa Gospodarki oraz legislatorzy z Komisji Europejskiej oraz reprezentantki organizacji biznesowych i branżowych z Niemiec i Polski.

W debacie trzeciej na temat przyszłości kosmetyków „Made in Poland” goście konferencji zastanowią się, w jaki sposób komunikować polską markę kosmetyków i jak działać, żeby również w hermetycznych i trudnych konkurencyjnie rynkach starej Europy podkreślać polskość.

Kontakt:

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
ul. Lwowska 6 lok. 7
00-658 Warszawa
+48 696 08 08 40
www.kosmetyczni.pl

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy posiadasz akcję polskich spółek giełdowych z przemysłu chemicznego?

Zobacz wyniki