Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Kierownik Laboratorium XXI wieku w roli lidera

  • Termin10 - 13 października 2023
  • MiejsceGdynia, Polska
  • OrganizatorCE2 Centrum Edukacji

10-13 października 2023 r.  w Gdyni odbędzie się IX edycja konferencji „Kierownik Laboratorium XXI wieku w roli lidera”.

Konferencję organizujemy z myślą o kierownikach laboratoriów, ponieważ pragniemy wesprzeć ich w codziennej pracy. Rozumiemy, że funkcja, którą pełnią wymaga znajomości wielu zagadnień. Oczywiście najważniejsze są obszary techniczno-systemowe, jednakże oprócz nich nie mniej ważne są także inne tematy, które zapewniają laboratorium szeroko pojęte bezpieczeństwo zarówno biznesowe, jak i prawne. Zaprosiliśmy znakomitych ekspertów, którzy są pasjonatami swojej pracy i za to są cenieni. Podczas konferencji omówimy zadania, kompetencje i odpowiedzialności kierownika wynikające z roli lidera – przekonuje Sylwia Kubit z CE2 Centrum Edukacji, które organizuje konferencję.

Jakie są podstawowe cechy i zadania kierownika laboratorium?

  • Zna i rozumie normę PN-EN 17025. Dba o to, aby zespół z przekonaniem wdrożył i stosował zapisy systemowe i techniczne w laboratorium,
  • jest odpowiedzialny za utrzymywanie integralności systemu zarządzania podczas planowania i wdrażania zmian,
  • widzi ryzyka, ocenia je i potrafi podejmować decyzje zapobiegające negatywnym efektom dla laboratorium,
  • dostrzega szanse i wykorzystuje je do rozwoju laboratorium,
  • dba o dobrą komunikację w zespole, szczególnie w zakresie skuteczności systemu zarządzania oraz spełniania wymagań klienta,
  • zna zakres obowiązków, upoważnienia i uprawnienia swojego zespołu oraz monitoruje kompetencje każdego z pracowników zespołu, dba o ich rozwój zawodowy,
  • tworzy płaszczyzny wymiany informacji i doświadczeń w zespole na temat funkcjonującego systemu zarządzania, przetwarzania tych informacji w celu jego doskonalenia,
  • monitoruje wyniki pomiarów i ich interpretację oraz weryfikację ich wiarygodności,
  • doskonali procesy, inicjuje nowe rozwiązania, rozszerza zakresy i oferty badań,
  • zna prawo pracy, aby móc lepiej zarządzać czasem pracy zespołu i podejmować decyzje związane z pracownikami,
  • dba o właściwe zabezpieczenia dokumentacji zgodne z obowiązującymi zasadami bezpieczeństwa informacji systemowej i danych klienta, zgodnie z punktem 7.11.2-4 Normy.
  • angażuje się we wdrażanie nowych projektów, dba o rozwój i innowacyjność.

 

 

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Średnia ocen 5/5 na podstawie 1 głosów.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie