Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

EMBALLAGE 2012

  • Termin19 - 22 listopada 2012
  • MiejsceParyż, Francja

40 edycja Międzynarodowych Targów Opakowań odbędzie się w dniach od 19 do 22 listopada 2012 w Centrum Ekspozycyjnym Paris Nord Villepinte pod Paryżem. Organizatorzy spodziewają się 89 000 gości oraz 1 300 wystawców (w tym 48% z zagranicy), którzy zaprezentują kompleksową ofertę maszyn pakujących, urządzeń do znakowania i nanoszenia kodów, urządzeń drukujących, a także produktów końcowych.

Podczas czterech dni targowych przedstawiciele przemysłu opakowań prezentować będą innowacyjne rozwiązania oraz szerokie spektrum osiągnięć i know-how w zakresie surowców, maszyn pakujących oraz usług towarzyszących takich jak znakowanie, kodowanie, etykietowanie czy systemy drukujące.

PACK INNOVATION – ekspozycja poświęcona innowacjom
Według Véronique Sestrières, dyrektora targów EMBALLAGE 2012 odbywających się pod hasłem « PACK SMART- Innovations & solutions : Everything you need to know ! », impreza ta będzie przede wszystkim « wspaniałym miejscem do zademonstrowania całej pomysłowości tej branży ».
Innowacyjność, bardziej niż kiedykolwiek, stała się strategicznym warunkiem postępu ekonomicznego wszystkich przedsiębiorstw wykorzystujących opakowania. W związku z tym, 40 edycja targów staje się platformą handlową, będącą źródłem rozwiązań i wyjątkowych inspiracji dla każdej dziedziny przemysłu.

Wzrost stymulowany przez rynki wschodzące
Według najnowszego badania rynkowego firmy Pira International1, światowa produkcja opakowań, której wartość w 2010 roku szacowano na 670 miliardów $, osiągnie w roku 2016 poziom 820 miliardów $. Ten wzrost wydaje się być przede wszystkim efektem urbanizacji, inwestycji w budownictwo, rozwoju branży ochrony zdrowia, rozwoju gospodarczego w krajach gospodarek wschodzących oraz gospodarek okresu przejściowego takich jak Chiny, Indie, Brazylia i niektórych krajów Europy Wschodniej. Wzrost siły nabywczej w tych krajach powinien prowadzić do zwiększonego popytu na wyposażenie gospodarstw domowych, któremu towarzyszyć będzie popyt na materiały eksploatacyjne i opakowania. We Francji w 2010 roku przemysł opakowań odnotował blisko 10-procentowy wzrost obrotów.

Dla Europejczyków opakowanie może być dziś synonimem « wszystkiego w jednym »
Organizator targów EMBALLAGE 2012 (Comexposium) przeprowadził w maju 2012 r. za pośrednictwem OpinionWay2 ankietę wśród konsumentów europejskich (francuskich, hiszpańskich, włoskich i niemieckich). Wynika z niej, że współczesne opakowanie wydaje się godzić wszelkie sprzeczności. Może być jednocześnie « pociągające i skromne » dla 65% Europejczyków, « ekonomiczne i ekologiczne » dla 92% z nich oraz « piękne i użyteczne » dla 65% badanych.

40 edycja targów – najbardziej rewolucyjne rozwiązania w dziedzinie opakowań wyeksponowane w centrum Hali nr 6
« I love Pack, since 1947 » to zupełnie nowa ekspozycja, której koordynatorem jest Francuski Instytut Designu. Zaprezentuje ona opakowania będące symbolami, które wywarły szczególny wpływ na konsumpcję, tworząc nowe wartości użytkowe.
W części poświęconej « PACK INNOVATION » wystawcy zaprezentują innowacyjne produkty wybrane przez specjalnie w tym celu utworzony komitet. Zostaną one zaprezentowane przed prasą międzynarodową, a Komitet Pack Experts przyzna laureatom konkursu nagrody « Pack Experts’ Innovation Awards ».
W godzinach od 10.00 do 18.00 unikalna platforma telewizyjna EMBALLAGE TV będzie nadawać na żywo program poświęcony aktualnościom z branży.
Podczas « PACK VISION » po raz kolejny zorganizowany zostanie cykl konferencji na temat przyszłości branży opakowań. Ekspozycja « Packagings & Alternatives Remarquables » zaoferuje zwiedzającym przegląd najbardziej oryginalnych opakowań z całego świata, wykonanych według 6 różnych nurtów designu i kultur.
Podczas Forum SYMOP odbędą się konferencje poświęcone technicznym aspektom opakowań (automatyzacja, robotyzacja, kompletne linie, ekoprojektowanie, wizja).

Przedstawiciel targów w Polsce:
Promosalons Polska tel. 22 815 64 55, e-mail: promopol@it.pl

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie