Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Jesteśmy dumni, że możemy być dla naszych klientów zaufanym partnerem - Luan Gavião

2019-12-10

Luan Gavião, Global Marketing Segment Leader Industrial & Home w firmie Clariant opowiada o aktualnych rynkowych trendach w sektorze detergentowym i odpowiedzi firmy Clariant na te potrzeby

Branża chemii gospodarczej i higieny osobistej jest bardzo podatna na trendy. W ostatnim czasie w sieci wzrosła liczba tak zwanych „cleanfluencerów”, czyli influencerów specjalizujących się w porządkach i sprzątaniu. W jaki sposób Clariant uwzględnia te trendy w swojej działalności?

Utrzymywanie się w czołówce trendów ma kluczowe znaczenie, a w Clariant czerpiemy inspiracje z naszej platformy CleanForward™, która pozwala nam orientować się w perspektywicznych trendach w tak zróżnicowanej branży, jaką jest chemia gospodarcza. Właśnie wprowadziliśmy nową koncepcję CleanJoyable, która w swojej pierwotnej wersji obejmuje trzy technologie – GlucoPure® Sense, Aristocare™ Smart i TexCare® SRN 260. Umożliwiają one spełnianie kompleksowych wymogów konsumentów odpowiednio w zakresie mycia naczyń, czyszczenia powierzchni i prania tkanin. Można różnie tłumaczyć obecne trendy – żyjemy w niepewnych czasach, a sprzątanie zaspokaja naszą potrzebę porządku, poza tym badania naukowe wykazały, że utrzymywanie czystości przynosi korzyści zarówno w sferze fizycznej, jak i psychicznej. Niezależnie od tego, jakie jest podłoże aktualnych trendów, my chcemy po prostu dawać ludziom radość podczas sprzątania. Dzięki technologiom CleanJoyable nasi konsumenci będą zadowoleni z tego, że ich domy są czystsze, a sprzątanie wymaga mniej wysiłku niż dotąd – a jednocześnie wiedzą, że produkty, których używają, są bardziej ekologiczne. Wszystko to składa się na prawdziwe poczucie satysfakcji po zakończeniu pracy. Uważamy, że to ważne, ponieważ dbanie o czystość domu jest tak naprawdę rozszerzeniem higieny osobistej.

W branży chemii gospodarczej najbardziej liczy się skuteczność działania, ale w coraz większym stopniu przy opracowywaniu nowych produktów istotną siłą napędową jest zrównoważony rozwój. W jaki sposób Clariant – poprzez strategię CleanJoyable – napędza i integruje te trendy?

Zrównoważony rozwój jest bez wątpienia ważną siłą napędową rozwoju w branży chemii gospodarczej. Tendencja ta odzwierciedla ogólny wzrost zainteresowania konsumentów kwestią zrównoważonego rozwoju produktów. Jednocześnie większość użytkowników nie jest skłonna do rezygnacji z najwyższej skuteczności czyszczenia. Z perspektywy konsumentów jest to nadal najważniejsza cecha środków czystości do użytku domowego. Z naszego punktu widzenia oznacza to nacisk na stosowanie i opracowywanie przełomowych technologii umożliwiających tworzenie innowacyjnych, niestandardowych, wysokiej jakości rozwiązań.

Dążymy również do wprowadzania nowych kryteriów w celu poprawy standardów ochrony środowiska. Przykładowo, dwie spośród naszych technologii CleanJoyable: TexCare SRN 260 i Gluco Pure Sense – otrzymały etykietę Clariant EcoTain®, która potwierdza ich zmniejszone oddziaływanie na środowisko i ogólne korzyści pod względem zrównoważonego rozwoju. Jako jeden z głównych dostawców specjalistycznych środków chemicznych jesteśmy dumni, że możemy być dla naszych klientów zaufanym partnerem, pomagając im we wprowadzaniu na rynek nowych i specjalistycznych preparatów, które odpowiadają nie tylko standardom skuteczności działania, ale i zrównoważonego rozwoju. Nasze technologie CleanJoyable bezdyskusyjnie spełniają te kryteria.


CAŁY WYWIAD DOSTĘPNY JEST W NR 4/2019 KWARTALNIKA "CHEMIA I BIZNES. RYNEK KOSMETYCZNY I CHEMII GOSPODARCZEJ". ZAPRASZAMY.



chemia gospodarczaClariantzrównoważony rozwój

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejSklep

“Chemia i Biznes” nr 4/2021

Nowość!Dostęp online

35.00 zł

"CiB. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 3/2021

Nowość!Dostęp online

25.00 zł

"CiB. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 2/2021

Dostęp online

25.00 zł

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

Nowość!

95.00 zł

Wpis zaawansowany w Katalogu Firm

Nowość!Dostęp online

861.00 zł

Artykuł sponsorowany

Nowość!Dostęp online

2,460.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

Nowość!

94.00 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy Twoja firma zmaga się z podwyżkami cen surowców?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie