2021-04-26
Lockdowny oraz wprowadzane przez rządy restrykcje w naturalny sposób wpłynęły na sytuację rynkową w poszczególnych krajach. Zmniejszeniu uległ oczywiście popyt, ale skutki ograniczeń były widoczne przede wszystkim w kontekście dostępności punktów dystrybucji, które z dnia na dzień zostały pozamykane. Było to najbardziej widoczne we Włoszech oraz w Hiszpanii, które najmocniej ucierpiały podczas pierwszej fali pandemii. Mimo tych trudności, realizacja przyjętej przez Grupę Selena strategii przebiegała bez większych zakłóceń. Nasze założenia okazały się słuszne i sprawdziły się nawet w tak trudnych czasach. Kolejny strategiczny cel, przed którym stajemy jako Grupa, to zwiększenie ekspansji geograficznej i penetracji kanałów sprzedaży. Oczywiście, wciąż koncentrujemy się także na wprowadzaniu nowości do oferty i w tym celu inwestujemy zarówno w rozwiązania zakresu digitalizacji procesów, jak i kolejne produkty.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 4/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...
Ciekawe targi PCI Days
W dniach 19-20 czerwca 2024 r. w Warszawie odbyło się spotkanie przedstawicieli przemysłu kosmetycznego,...
Międzynarodowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness 2024 potwierdziły wiodącą pozycję na rynku
Tegoroczne targi CosmeticBusiness dla przemysłu kosmetycznego zgromadziły w Monachium 418 właścicieli...