2022-10-24
Coraz bardziej świadomi konsumenci wiedzą, że starannie dobrane składniki kosmetyków realnie wpływają na ich włosy, skórę i paznokcie. Przekonanie, że dobry wygląd równa się dobremu samopoczuciu – i vice versa – zyskało już w czasie pandemii ogromną popularność i stało się podstawą boomu na rynku kosmetyków, który trwa. Wiedza konsumentów wpływa na ich codzienne wybory zakupowe. Dziś już wiemy, że prawdziwe piękno pochodzi z wnętrza i tylko holistyczne wsparcie całego organizmu przynosi spektakularną poprawę naszego wyglądu. Aktualnie obserwuję nie tylko większą sprzedaż, także w internecie, ale i zwiększoną dywersyfikację w branży pielęgnacji skóry - zarówno pod względem wymagań klientów od produktów, jak i dostępnych składników i formatów. Potwierdzają to liczby: według nowego raportu badawczego Global Market Insights wartość rynku nutrikosmetyków może przekroczyć 13 miliardów dolarów do 2030 roku. Wraz z wiekiem ludzki organizm traci możliwość szybkiej regeneracji, dlatego ważne jest, aby pielęgnację ciała wspierać od wewnątrz. Regularne przyjmowanie nutrikosmetyków w przyszłości będzie według niego urodowym standardem w pielęgnacji.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...