2021-12-30
Dwanaście miesięcy 2020 roku to okres, który był pełen nowych wyzwań, związanych głównie z pandemią COVID-19. Jednocześnie aktualne pozostały wszystkie te wyzwania, których celem jest zmiana postaw środowiskowych i szeroko rozumiana transformacja klimatyczno-energetyczna. Jako Grupa Azoty doskonale rozumiemy, że zmiany proklimatyczne wymagają zaangażowania środowisk biznesowych. Dążenie do redukcji emisji gazów cieplarnianych, wdrażanie rozwiązań dekarbonizacyjnych, ale również szerzej – wszystkie zagadnienia związane z Europejskim Zielonym Ładem to kwestie, które wymagają mądrych i szybkich działań. Równie ważna w kontekście prowadzenia działalności i komunikacji z interesariuszami, jest konieczność przygotowania się na nowe wymogi związane z taksonomią. Przed nami trudny, ale ważny okres przemiany i kontynuacji tworzenia wartości w zgodzie z zasadami zrównoważonego rozwoju. Jesteśmy do tych zmian gotowi, bo wiemy, że poprzez działania obniżające naszą emisyjność, zwiększamy konkurencyjność i otwieramy nowe możliwości biznesowe.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...