2022-06-14
ANWIL przedstawia swoje produkty w zupełnie nowej odsłonie. Każdy z wytwarzanych we Włocławku nawozów zyskuje własne kolorowe logo uwzględniające wspólny, charakterystyczny element dla całej linii produktowej. Dzięki temu powstaje spójna, atrakcyjna wizerunkowo i kojarzona z producentem linia produktów ANWILU. To kolejny krok rozwoju działań sprzedażowych oraz realizacja marketingowej strategii spółki.
Zmiany wprowadzane przez ANWIL zbiegły się z unijnym rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE, które reguluje przepisy dotyczące udostępniania nawozów na rynkach unijnych. Odpowiednią ustawą zostały one zaadaptowane na grunt polski i będą obowiązywać od 16 lipca bieżącego roku.
Wprowadzane regulacje dotyczą między innymi oznakowania opakowań i zbiorczej, przejrzystej, zawierającej konkretne informacje dla klienta, etykiety. Rebranding produktów ANWILU wpisuje się w szeroką filozofię firmy, która oferuje produkty najwyższej jakości, dbając przy tym także o łatwą identyfikację wizualną, jak również o środowisko naturalne.
Podstawą do opracowania nowej linii kreacji dla marek produktowych ANWILU jest insight oparty na know-how organizacji tj. procesie nawożenia. Linia graficzna, na której powstały nowe logotypy produktów ANWILU bazuje na symbolice mechanizmu wzrostu i użyźniania. Podstawowym elementem znaków jest kropka, dla każdego z produktów w innym kolorze. Jest ona synonimem pojedynczej granuli nawozu, ale także ziaren czy nasion. Symbolizuje witalność i życie, czyli to, co daje efekty w postaci siły i wzrostu, czynników decydujących o dobrych plonach, zarówno w ilości zbiorów, jak i jakości upraw. Szanując zaufanie klientów do najlepszego jakościowo i wartościowego produktu z ANWILU, teraz oferujemy go w nowych, ciekawych opakowaniach, w przyjaznej kolorystyce.
Finalny wygląd nowych marek produktowych jest efektem analiz i badań rynkowych, w których zarówno klienci spółki, jak i rolnicy byli pytani o oczekiwania oraz przywiązania konsumenckie. Jednym z charakterystycznych elementów anwilowskich nawozów, który znalazł kontynuację przy okazji realizacji nowej linii kreacyjnej, jest odniesienie do kolorystyki poszczególnych opakowań dotychczasowych produktów.
Niebieski kolor w logotypie Anvistar nawiązuje do wykorzystywanego do tej pory opakowania saletry amonowej. Podobnie jest z nawozami azotowymi Canvil S oraz Canvil Mg. Wspomniane badania, skonfrontowane z celami marketingowymi, polityką sprzedażową ANWILU, a także długofalowymi trendami, przyniosły konkretne pomysły i rozwiązania, którymi teraz ANWIL może pochwalić się na rynku.
WięcejSklep
"CiB. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 2/2022
25.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 3/2022
35.00 zł
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Artykuł sponsorowany
2,460.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
XI Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej - spotkanie dla ponad 170 osób
7 czerwca w Warszawie, w obecności ponad 170 gości, odbyła się XI Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii...
Plastpol prawdziwie międzynarodowym wydarzeniem dla branży
Targi Plastpol są środkowoeuropejskim liderem imprez branży przetwórstwa tworzyw sztucznych i...
VIII Konferencja Przemysłu Chemii Budowlanej w formule wirtualnej zgromadziła ponad 70 osób
7 grudnia 2021 r. odbyła się VIII Konferencja Przemysłu Chemii Budowlanej. Wydarzenie było transmitowane...
TransLogistica Poland: ważne spotkanie dla branży TSL
3-5 listopada 2021 r. odbyła się VIII edycja Międzynarodowych Targów Transportu i Logistyki w...