2021-10-01
Nie od dziś wiadomo – jako społeczeństwo jesteśmy ekspertami od wszystkiego. Mamy zdanie na każdy temat, od spraw dużych i ważnych, przez drobnostki. Czytamy, gromadzimy informacje i analizujemy, a mimo to nadal łatwo dajemy się nabrać na fake newsy i mity, których nie brakuje w codzienności, np. w obszarze produkcji i używania kosmetyków. Tymczasem warto wiedzieć, że branża kosmetyczna i w Polsce, i w Europie jest ściśle regulowana. Kosmetyki kontrolowane są na każdym etapie powstawania – od opracowywania receptury do recyklingu opakowania. To powinno uspokajać konsumentów, a mimo to obserwujemy coś dokładnie odwrotnego. Na rynku brakowało narzędzia demokratycznego, dostępnego dla wszystkich, a zarazem dyscyplinującego producentów, dystrybutorów czy sprzedawców i zachęcającego do prawidłowego komunikowania się z konsumentem. Na te potrzeby odpowiada Kosmopedia, która została opracowana w Polsce i dla polskiego użytkownika. Lokalność i zrozumienie potrzeb Polaków są w tym narzędziu widoczne.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...