2024-08-25
Biznes dostrzega korzyści płynące z zastosowania generatywnej Sztucznej Inteligencji. Aż 67% badanych firm, które podjęły pierwsze próby wdrożenia tej technologii, odnotowało namacalne korzyści. Te sukcesy, które poprawiły jakość produktów i usług oraz zwiększyły efektywność operacyjną, były zachętą do dalszych inwestycji. W tym podejściu nie ma nic dziwnego.
Generatywna AI szybko ewoluuje z nowinki technologicznej do kluczowego aktywa, które wspiera strategiczny rozwój firm. Wyniki pokazują, że wdrożenie tej technologii nie tylko poprawia operacje, ale także otwiera nowe ścieżki wzrostu. To wyraźny sygnał, że AI staje się ważnym elementem w budowaniu długoterminowej wartości i przewagi na rynku.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...