2022-11-15
Kosmetyki są niezbędne. Wyniki potwierdzającego to badania są ważne nie tylko dla firm wprowadzających do obrotu produkty kosmetyczne, ale także dla szeregu innych instytucji otoczenia biznesu. Zrozumienie, co konsumenci z całej Europy myślą o produktach kosmetycznych i jak wpływają one na poprawę jakości życia mieszkańców Europy, jest dla nas bardzo ważne. To kolejny argument, obok tradycyjnie przytaczanych danych makroekonomicznych takich jak wielkość produkcji, wartość eksportu, wartość nakładów na badania i rozwój, czy liczba tworzonych miejsc pracy, które należy podnosić w dyskusji o wartości i znaczeniu branży kosmetycznej, jako sektora gospodarki.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...