2022-11-15
Kosmetyki są niezbędne. Wyniki potwierdzającego to badania są ważne nie tylko dla firm wprowadzających do obrotu produkty kosmetyczne, ale także dla szeregu innych instytucji otoczenia biznesu. Zrozumienie, co konsumenci z całej Europy myślą o produktach kosmetycznych i jak wpływają one na poprawę jakości życia mieszkańców Europy, jest dla nas bardzo ważne. To kolejny argument, obok tradycyjnie przytaczanych danych makroekonomicznych takich jak wielkość produkcji, wartość eksportu, wartość nakładów na badania i rozwój, czy liczba tworzonych miejsc pracy, które należy podnosić w dyskusji o wartości i znaczeniu branży kosmetycznej, jako sektora gospodarki.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...