2021-09-14
Ponad 3 tys. osób odwiedziło targi opakowaniowe Packaging Innovations, które odbyły się w Warszawie.
Branża targowa ze zdwojoną siłą wraca na właściwe tory, czego najlepszym przykładem jest miniona impreza.
- Wszyscy – organizatorzy, wystawcy, odwiedzający oraz eksperci prowadzący prezentacje w strefie workShops byli bardzo spragnieni branżowych wydarzeń. Cieszę się zatem, że ponownie mogliśmy stworzyć dogodną przestrzeń do biznesowych rozmów. Najlepszą dla nas nagrodą są gratulacje płynące od wystawców, którzy na targach pozyskali dziesiątki nowych kontaktów – mówi Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie, które organizowały imprezę.
– Powodem decyzji o tegorocznym udziale w Targach Packaging Innovations był głód spotkań. Sprawy można załatwić poprzez komunikatory, jednak jesteśmy wychowani na spotkaniach bezpośrednich i zarówno my, jak i klienci mieliśmy już dość siedzenia. Chcieliśmy się spotkać, porozmawiać, wyjść gdzieś – to jest zupełnie inny klimat, innego typu rozmowy – podkreśla Daniel Gawryś, manager z firmy Fano.
- O udziale w targach zdecydowała przerwa spowodowana pandemią. Byliśmy już bardzo stęsknieni za spotkaniami, za atmosferą towarzyszącą wydarzeniu, za rozmowami. Poza tym Targi Packaging Innovations są dla nas zawsze bardzo atrakcyjne i lubimy na nie przyjeżdżać - dodał Artur Drożdż, specjalista ds. handlowych w Color-Press.
- Minione miesiące wyraźnie pokazały, że pomimo szybkiej adaptacji do świata online, bezpośrednie kontakty nadal pozostają bezcenne. Cieszymy się z udziału w wydarzeniu, z tego, że mogliśmy wrócić do życia targowego. Uważam, że największą wartością tego typu spotkań jest możliwość zaprezentowania oferty, której nie da się przedstawić przez telefon. Czasami spojrzenie na dany produkt „na żywo” otwiera oczy i stwarza pole do rozmowy – skomentował Piotr Kuligowski, specjalista ds. handlowych w spółce Novacode.
Firmy wielokrotnie podkreślały, że siłą Targów Packaging Innovations jest to, iż są one zwierciadłem branży.
- Nazwa targów – Packaging Innovations - brzmi adekwatnie do tego, co dzieje się na wydarzeniu, dlatego wystawiamy się tutaj cyklicznie. Targi traktujemy jako platformę do zdobywania wiedzy, poznawania trendów, zobaczenia tego, co dzieje się na rynku i co później możemy zaadoptować w naszych opakowaniach – zaznaczył Bartosz Suski, Area Sales Manager w Jokey Poland.
Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations są wykłady w strefie workShops. To okazja, aby bezpłatnie wziąć udział w prezentacjach prowadzonych przez specjalistów, którzy podczas swoich wystąpień dzielą się wiedzą i doświadczeniem. W tym roku spotkania poprowadziło 12 ekspertów. Wśród tematów znalazły się m.in. takie, jak: „Sustainable Premium Packaging”, „Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań?”, „Promocji marki przez branding”.
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Warsaw Plast Expo dla branży tworzyw sztucznych
W Nadarzynie odbyły się targi WARSAW PLAST EXPO dla branży przetwórstwa tworzyw sztucznych.
Międzynarodowe Targi Budownictwa i Architektury BUDMA na temat zielonego budownictwa
W dniach 30 stycznia - 2 lutego 2024 r. w Poznaniu odbyły się najbardziej rozpoznawalne europejskie targi dla...
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...