Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Specjaliści branży kosmetycznej na targach CosmeticBusiness

2015-10-25

10 - 11 czerwca 2015 r. odbyły się w Monachium targi CosmeticBusiness skupiające dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Swoją ofertę opakowań, surowców i usług zaprezentowało 393 wystawców z 24 krajów, w tym 10 firm z Polski. Najważniejszym tematem wystawy były zagadnienia związane z kreowaniem nowych produktów kosmetycznych, ale też możliwość zapoznania się z nowościami z takich obszarów, jak surowce, produkcja, opakowania i usługi.

- Targi CosmeticBusiness, które odbywają się na największym rynku kosmetycznym Europy, odnotowały w ostatnich latach znaczący rozwój i stały się najważniejszym miejscem spotkania dla branży kosmetycznej oraz dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego - wyjaśnia Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Leipziger Messe GmbH, organizatora wydarzenia.
.
Wystawcy ocenili tegoroczną edycję targów bardzo pozytywnie - chwalili dużą frekwencję oraz wysoki poziom specjalistycznej wiedzy odwiedzających. Łącznie 94% wystawców było zadowolonych z wysokich kwalifikacji, jakie prezentowali odwiedzający oraz z wysokiego poziomu prowadzonych rozmów kooperacyjnych. Dla 92% wystawców targi okazały się dużym sukcesem, a 89% już teraz planuje swój ponowny udział w przyszłorocznej edycji.

W gronie 393 wystawców z 24 krajów znaczącą rolę odegrali wystawcy z Polski. W tym roku zaprezentowały się m.in. spółki Aniflex Sp.j., Bech Packaging Sp. z o.o., Passage CL Sp. z o.o., Produkty Naturalne s.c., DPH Company Sp. z o.o., POLPAK Sp. z o.o. oraz Zakład Poligraficzny „Wiking-Graf" Sp.j.. Po raz drugi na targach obecny był Wydział Promocji, Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Berlinie, który na specjalnym stoisku Infopoint POLAND informował o potencjale polskiego przemysłu kosmetycznego.

Wśród wielu zaprezentowanych przez krajowe firmy możliwości w zakresie druku etykiet dla branży kosmetycznej, szczególną uwagą cieszyły się te produkowane na materiałach typu Soft Touch oraz uszlachetniane lakierem matowym. Niewątpliwie nadal najpopularniejszymi surowcami etykietowymi w branży kosmetycznej są wszystkie te gwarantujące efekt „no label look

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy w Twojej firmie realizowane są projekty z zakresu Europejskiego Zielonego Ładu?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie