2015-10-25
10 - 11 czerwca 2015 r. odbyły się w Monachium targi CosmeticBusiness skupiające dostawców dla przemysłu kosmetycznego. Swoją ofertę opakowań, surowców i usług zaprezentowało 393 wystawców z 24 krajów, w tym 10 firm z Polski. Najważniejszym tematem wystawy były zagadnienia związane z kreowaniem nowych produktów kosmetycznych, ale też możliwość zapoznania się z nowościami z takich obszarów, jak surowce, produkcja, opakowania i usługi.
- Targi CosmeticBusiness, które odbywają się na największym rynku kosmetycznym Europy, odnotowały w ostatnich latach znaczący rozwój i stały się najważniejszym miejscem spotkania dla branży kosmetycznej oraz dla dostawców dla przemysłu kosmetycznego - wyjaśnia Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Leipziger Messe GmbH, organizatora wydarzenia.
.
Wystawcy ocenili tegoroczną edycję targów bardzo pozytywnie - chwalili dużą frekwencję oraz wysoki poziom specjalistycznej wiedzy odwiedzających. Łącznie 94% wystawców było zadowolonych z wysokich kwalifikacji, jakie prezentowali odwiedzający oraz z wysokiego poziomu prowadzonych rozmów kooperacyjnych. Dla 92% wystawców targi okazały się dużym sukcesem, a 89% już teraz planuje swój ponowny udział w przyszłorocznej edycji.
W gronie 393 wystawców z 24 krajów znaczącą rolę odegrali wystawcy z Polski. W tym roku zaprezentowały się m.in. spółki Aniflex Sp.j., Bech Packaging Sp. z o.o., Passage CL Sp. z o.o., Produkty Naturalne s.c., DPH Company Sp. z o.o., POLPAK Sp. z o.o. oraz Zakład Poligraficzny „Wiking-Graf" Sp.j.. Po raz drugi na targach obecny był Wydział Promocji, Handlu i Inwestycji Ambasady RP w Berlinie, który na specjalnym stoisku Infopoint POLAND informował o potencjale polskiego przemysłu kosmetycznego.
Wśród wielu zaprezentowanych przez krajowe firmy możliwości w zakresie druku etykiet dla branży kosmetycznej, szczególną uwagą cieszyły się te produkowane na materiałach typu Soft Touch oraz uszlachetniane lakierem matowym. Niewątpliwie nadal najpopularniejszymi surowcami etykietowymi w branży kosmetycznej są wszystkie te gwarantujące efekt „no label look
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...