Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

O markach własnych w Targach Kielce

2016-06-23

800 specjalistów branży marek własnych uczestniczyło w Kielcach w wydarzeniu Future Private Labels. Formuła spotkania połączyła targi producentów marek własnych, specjalistyczną konferencję branżową oraz warsztaty opakowań wraz z konkursem na najlepsze opakowanie marki własnej.

Targi Producentów Marek Własnych zgromadziły 83 wystawców z dziewięciu krajów (Białorusi, Czech, Grecji, Litwy, Niemiec, Węgier, Włoch, Ukrainy oraz Polski). Na stoiskach prezentowano rozmaite produkty marek własnych: od wielkiej gamy wyrobów spożywczych oraz gotowych do spożycia, poprzez napoje i alkohole, aż po chemię gospodarczą, środki higieny, kosmetyki, perfumy i opakowania dla produktów marek własnych.

Uzupełnieniem targowej oferty Future Private Labels 2016 była sesja konferencyjna z udziałem ekspertów. 120 słuchaczy miało okazję zapoznać się z merytorycznymi prognozami dla branży i tym, jak rozwijać marki własne oraz wykorzystać ich potencjał.

O tym, w jakim kierunku zmierzać powinien sektor private labels mówił Joao Ramos, dyrektor strategii produktu w Jeronimo Martins Polska. O światowych trendach dla sektora private labels i o markach premium opowiadał zaś Remy Medina, międzynarodowy konsultant marek własnych.

- Nie jesteśmy jeszcze rynkiem zdominowanym przez marki własne, to ok. 36% rynku FMCG, ale rozwijamy się. Stale rośnie zapotrzebowanie na nowe produkty private labels – wyjaśniał Andrzej Faliński, dyrektor generalny Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji.

Wydarzenie w Targach Kielce stało się również miejscem rozstrzygnięcia pierwszego konkursu na najlepsze opakowanie produktu marki własnej „Best Private Labels Packaging”. W sześciu kategoriach produktowych rywalizowało 36 konkursowych produktów.

Zwycięzcą w kategorii „Food/fresh to go” została linia czekolad Piotr i Paweł. Produkt ten nagrodzili również zwiedzający targi. W kategorii „Unusual Packaging” zwyciężył Dada Box Promocyjny na Pieluszki, którego producentem jest Jeronimo Martins Polska, który został także nagrodzony w kategorii „Personal Care” za linię mydeł Linda oraz w kategorii „Household” za opakowanie produktu Ultra Perfume. Wyróżnienie w kategorii „Beverages” otrzymała natomiast firma Red Baron Brand Support za butelkę Whisky Red Baron.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie