Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Marki własne w Kielcach

2024-11-08

6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek własnych, by wymieniać doświadczenia, prezentować innowacyjne produkty i nawiązywać kontakty biznesowe. Wydarzenie przyciągnęło ponad 90 wystawców z 14 krajów oraz kupców z Polski i zagranicy. Wielu z nich odkryło produkty z dużym potencjałem do wprowadzenia pod marką własną. 

Ujawnione podczas targów trendy w branży marek własnych wskazują, że coraz więcej spośród tego typu produktów będzie wyrobami premium, a kluczem stanie się odpowiedni balans między markami własnymi a brandami producentów.

Marki własne to produkty lub usługi, które zostały wykonane na zlecenie sieci handlowych. Co istotne, wykonanie tych produktów czy usług może zostać zlecone różnym producentom, jednak dystrybuowane mogą być jedynie przez samych zamawiających i pozostają pod ich kontrolą

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie