Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Kreacja unikalnych opakowań omówiona podczas warsztatów

2018-09-19

13 września 2018 r. w Warszawie odbyła się IV edycja konferencji Label Innovations „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową.

Wydarzenie o tematyce skoncentrowanej wokół opakowań i etykiet odbyło się pod patronatem merytorycznym Polskiego Naukowego Towarzystwa Marketingu i było poświęcone współpracy drukarni i agencji reklamowej. Konferencja miała charakter warsztatowy, a jej celem było zaangażowanie uczestników w zadania zawiązane z kreacją nowej marki oraz poszukiwaniem podłoży opakowaniowych, które najlepiej będą oddawać założenia projektu graficznego. Poruszono kwestie praw autorskich i ich łamania, co coraz częściej ma miejsce w związku z rozwojem social mediów oraz nowoczesnych kanałów komunikacji.

W programie warsztatów znalazły się następujące zagadnienia:

- „Opakowanie marki jako skuteczny komunikat rynkowy”-  warsztat przeprowadzony przez prof. Magdalenę Ankiel,

- „Pozycjonowanie produktu, a kreacja opakowania produktu na przykładach wdrożonych opakowań produktów konsumenckich, w tym marki Medisept” (prelegenci: Jarosław Grzesica, strateg w studiu THIS oraz Mateusz Bąkała, dyrektor kreatywny w studiu THIS. Prelekcja odbyła się przy współudziale Doroty Jędruch, przedstawiciela firmy Medisept),

- „Kreacja unikalnych opakowań, czyli o trudnej przyjaźni drukarza z agencją reklamową” (prelegenci: Anita Czarniecka, prezes zarządu Etykiety.pl Etigraf oraz Iwona Studzińska, dyrektor ds. Rozwoju w Etigraf),

-  „Pozyskanie środków unijnych na realizację projektów wzorniczych” (prelegent: Kamil Pączkowski, design director w studiu THIS),

- „Prawnoautorskie wyzwania działu marketingu w XXI w.” – wykład oparty na casusach prawnych, poprowadzony przez Magdalenę Korol, partnera Kancelarii Snażyk Korol Mordaka.

Patronem wydarzenia była m.in. „Chemia i Biznes”.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie