Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

in cosmetics 2013 zachwycił nowościami

2015-10-25

16-18 kwietnia 2013 r. odbyła się w Paryżu kolejna edycja targów in-cosmetics. Paryskie spotkanie zalicza się do grona jednego z najważniejszych branżowych wydarzeń w branży kosmetycznej. Wzięło w nim udział ponad 650 wystawców z całego świata, w tym blisko setka debiutantów. Jeszcze nigdy w in – cosmetics nie brało udziału tylu wystawców. Tak duże zainteresowanie imprezą wynikało choćby z faktu, że europejski przemysł kosmetyczny gwarantuje zatrudnienie ponad 150 tys. osób, pracującym przy produkcji wartej 35 mld euro. Z kolei sprzedaż, dystrybucja i transport kosmetyków tworzą pośrednio kolejne 350 tys. miejsc pracy.

Ponieważ trwający rok został ustanowiony przez ONZ Międzynarodowym Rokiem Współpracy w Dziedzinie Wody, to w ramach wystawy podjęty został temat efektywnego wykorzystywania wody w produkcji środków higieny osobistej. Można było zapoznać się z unikalnymi recepturami, nowymi składnikami, technologiami produkcji oraz koncepcjami produktów, w których w sposób innowacyjny i oszczędny wykorzystywana jest woda.

Organizatorzy przygotowali także specjalne strefy tematyczne. Pierwsza poświęcona została roli zapachu w przemyśle kosmetycznym. Prezentowane były m.in. najnowocześniejsze kompozycje zapachowe, technologie i know-how. Druga strefa dotyczyła zmieniających się przepisów prawnych, które w największej mierze obejmują Europę, Azję i Stany Zjednoczone. Chodzi tu m.in. o takie zagadnienia, jak wprowadzenie produktu na rynek (instytucja osoby odpowiedzialnej, wymogi dotyczące produkcji i produktu, nowa ścieżka notyfikacji wprowadzenie produktu do obrotu) oraz dystrybucję i reklamę produktu kosmetycznego (odpowiedzialność dystrybutora, reklama a oświadczenia o produkcie).

W trakcie wystawy nie zabrakło oczywiście prezentacji najnowszych branżowych trendów marketingowych, seminariów na temat innowacji oraz warsztatów, w trakcie których uczestnicy mogli przygotowywać odpowiednie formulacje w oparciu o aktualne wskazania naukowe.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie