2016-10-12
250 wystawców zgromadziła pierwsza edycja targów CosmeticBusiness Poland. Wydarzenie dla branży kosmetycznej odbyło się w Warszawie.
Branżowe Targi Dostawców dla Przemysłu Kosmetycznego CosmeticBusiness Poland zorganizowane zostały wspólnie z targami HPCI - Home and Personal Care Ingredients Exhibition and Conference. Wśród wystawców były firmy z 11 krajów, m.in. Niemiec, Francji i Włoch. Prezentowana przez nie oferta objęła produkty i usługi ze wszystkich szczebli produkcji kosmetyków, środków czystości i chemii gospodarstwa domowego, począwszy od projektu produktu, poprzez jego produkcję, aż po opakowania oraz etykietowanie.
- Dzięki CosmeticBusiness Poland w odpowiednim momencie wypełniliśmy lukę na dynamicznie rozwijającym się polskim rynku kosmetycznym, tworząc istotne miejsce spotkań dla całej branży kosmetycznej. Brakowało tego typu imprezy w regionie Środkowej i Wschodniej Europy. Kierując się pozytywnymi opiniami ze strony wystawców i odwiedzających podjęliśmy decyzję o organizowaniu rokrocznie kolejnych edycji targów CosmeticBusiness Poland w duecie z targami HPCI – powiedział Markus Geisenberger, dyrektor zarządzający Targów Lipskich, właściciela marki CosmeticBusiness.
- Szczególne podziękowania kierujemy do polskich związków branżowych: Polskiego Stowarzyszenia Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego oraz Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego, które w trakcie naszych przygotowań do targów wspierały nas wiedzą i doświadczeniem na rynku kosmetycznym – dodała Ivonne Simons, dyrektor targów CosmeticBusiness Poland.
- Argumentem przy podejmowaniu decyzji o udziale w CosmeticBusiness Poland było zaufanie do ich organizatora. Targi Lipskie znamy z perfekcyjnej organizacji targów CosmeticBusiness w Monachium. Widzimy, że nowe targi w Warszawie stanowią istotne miejsce spotkań dla całej branży kosmetycznej nie tylko z Polski, ale i z Europy Środkowej i Wschodniej. W tym regionie od dłuższego czasu brakowało profesjonalnej imprezy wystawienniczej, podczas której mogłaby spotkać się nasza branża. Wystawa w Warszawie stworzyła nam możliwość spotkania się nie tylko z polskimi klientami, lecz także ze specjalistami z Niemiec, Rosji i Ukrainy – stwierdził Paweł Gwardys, dyrektor firmy Passage Cosmetics Laboratory, jednego z wystawców warszawskiej ekspozycji.
Targi CosmeticBusiness Poland zaoferowały także wystawcom i odwiedzającym przegląd trendów w branży oraz przedstawiły kierunki rozwoju przemysłu kosmetycznego. Wszystko to za sprawą programu towarzyszącego. Podczas pierwszego dnia targów wystawcy prezentowali innowacje w produkcji kosmetyków oraz nowoczesnych opakowań. Omawianymi zagadnieniami były m.in. prace rozwojowe nad nowoczesnymi barwnikami oraz opakowaniami oraz tematyka dotycząca Radio Frequency Identification (RFID), czyli technologii, która zaczyna odgrywać coraz większe znaczenie w branży kosmetycznej. Podczas drugiego dnia targowego odbyło się „Forum Druku Cyfrowego” zorganizowane przez firmę Aniflex. W ramach forum uczestnicy poznali trendy w designie etykiet i opakowań.
Kolejna edycja duetu targowego CosmeticBusiness Poland oraz HPCI odbędzie się 27 - 28 września 2017 r. w EXPO XXI w Warszawie.
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...