2018-04-23
10. edycję Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations w Warszawie (17 i 18 kwietnia br.) odwiedziło ok. 5 tys. gości, którzy mogli zapoznać się z ok. 70 nowościami produktowymi.
Swoją ofertę zaprezentowały m.in. takie firmy, jak 1Logistics Żuralski, Cabka_IPS, EBS INK-JET Systems Poland, Gerresheimer Bolesławiec, Jokey Plastik Blachownia, Jungheinrich Polska, Platikse, Rivakork, Tetra Pak czy Zanders. Nowością był także pawilon Print City Alliance, w ramach którego swoją ofertę przedstawiły Epple Druckfarben AG, Weilburger Grafik-Polska, Metsa Board czy IST Metz.
– Targi oceniam pozytywnie. Było więcej zwiedzających, większe było również zainteresowanie programem merytorycznym. Globalny rynek opakowań się rozwija i widać to na targach – ocenia Marcin Suchocki, sales manager firmy PC Print.
Program merytoryczny, towarzyszący Targom Packaging Innovations, jeszcze nigdy nie był tak bogaty. W ramach strefy workShops dla zwiedzających przygotowano niemal 30 prelekcji. Każda dotyczyła innego aspektu związanego z opakowaniami: produkcji opakowań, uszlachetniania ich najnowszymi technologicznie sposobami, aspektów prawnych (m.in. własności intelektualnej i przemysłowej), prosprzedażowego projektowania. Specjalistyczną wiedzę przekazywano także podczas dwóch branżowych konferencji: Label Innovations i Packaging (R)evolution.
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...