Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Czasopismo Kosmetyki i Detergenty

Kosmetyki i Detergenty to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • Powiew bryzy znad Sundu – duński rynek kosmetyków i chemii gospodarczej

RYNEK

  • Eksport kosmetyków wzmacnia wyniki producentów
  • Sektor kosmetyków i produktów higieny osobistej w krajach Europy Środkowej – zawirowania pod powierzchnią spójnego wzrostu

BADANIA I ROZWÓJ

  • Badanie przenikania substancji aktywnych przy użyciu różnych modeli badawczych

LEGISLACJA

  • Związki per- i polifluoroalkilowe (PFAS) – co nas czeka?
  • Nanomateriały – zmiany legislacyjne
  • Co nowego w produktach borderline?

SUROWCE

  • Beyond Beauty: zmiana koncepcji piękna
  • Optymalizacja fazy olejowej – emolienty Cargill Beauty

RYNEK

  • Evonik zakłada nowy instytut wyspecjalizowany w badaniach nad skórą: Evonik Skin Institute

BADANIA I ROZWÓJ

  • Rewolucja w kosmetyce: Mikroemulsja Winsor III
  • Podstawowe właściwości i zastosowania kosmetyczne emulsji Pickeringa
  • Wykorzystanie metod planowania eksperymentu (DOE) do optymalizacji warunków suszenia rozpyłowego – otrzymywanie olejku eukaliptusowego w proszku

SUROWCE

  • Ceramidy: niezwykłe składniki, które wciąż pozostają tajemnicą
  • Ceramidy w kosmetykach

BADANIA I ROZWÓJ

  • Wykorzystywanie metod neurosensorycznych w ocenie kosmetyków
  • Biodegradowalne polimery

SUROWCE

  • Polimery w zastosowaniach kosmetycznych
  • Polimerowe Avengersy: kosmetyczna rewolucja!

BADANIA I ROZWÓJ

  • Alternatywy polimerów

SUROWCE

  • Skuteczność determinuje wybory konsumentów w branży higieny osobistej – opracowywanie formulacji zapewniających sukces na rynku
  • Ekologiczny kationowy składnik do pielęgnacji włosów – efekt jak z salonu
  • Rozmaryn jako surowiec kosmetyczny
  • Rośliny w kosmetykach: pokrzywa

RYNEK

  • Produkty do higieny jamy ustnej – rynek bez przełomowych innowacji, ale o stabilnym rozwoju

SUROWCE

  • Something to smile about: Achieving the balance between technical performance and sustainability
  • Powód do uśmiechu: równowaga między wysoką jakością techniczną produktów a zrównoważonym rozwojem

BADANIA

  • Produkty wybielające do zębów – efektywność a bezpieczeństwo stosowania

SUROWCE

  • Globalni producenci surowców dla przemysłu kosmetycznego i detergentowego mający w Polsce swoje oddziały

PIELĘGNACJA

  • Higiena rąk i pielęgnacja skóry w miejscu pracy

LEGISLACJA

  • Cyfrowy Paszport Produktu
  • Rozporządzenie REACH a rynek detergentowy

SUROWCE

  • Biosurfaktanty HoneySurf® – znacząca zmiana w detergentach właśnie nadeszła

BADANIA I ROZWÓJ

  • Czyszczenie probiotyczne – o co w nim chodzi?
  • Benefity i ograniczenia

OPAKOWANIA

  • Nowe regulacje unijne dotyczące opakowań
  • Opakowania jako kluczowy aspekt bezpieczeństwa produktu kosmetycznego i detergentowego
  • Im mniej komunikatów, tym lepiej
  • Drugie życie opakowań – bezpieczeństwo recyklatów jako materiałów opakowaniowych dla produktów kosmetycznych
  • Opakowanie kosmetyku jako narzędzie przekazywaniainformacji o produkcie

STAŁE DZIAŁY

TARGI, KONFERENCJE

O ZMIANACH W PRAWIE…

NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 16.09.2024

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2024 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Wiesław Hreczuch, właściciel, MEXEO Wiesław Hreczuch
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Dominika Pannert, kierownik laboratorium R&D, Onlybio.Life SA
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Iwona Szwach, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
  • Tomasz Wasilewski, prof. dr hab. inż., Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Katedra Chemii Przemysłowej, dyrektor ds. badawczo-rozwojowych Onlybio.life S.A. właściciel firmy CosMedChem
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 120 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (120 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 100 zł/ brutto (4 numery)

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 220 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (220 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 180 zł/ brutto (4 numery)

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie drukowanej wynosi 30 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie elektronicznej - 25 zł/brutto

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2023 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie