Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Czasopismo Kosmetyki i Detergenty

Kosmetyki i Detergenty to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • Włoski rynek kosmetyczny – wciąż niezwykle atrakcyjny

RYNEK

  • Sytuacja bieżąca i perspektywy rozwoju rynku drogerii w Polsce
  • Rynek kosmetyczny w 2023 r. z rekordowym wzrostem napędzanym przez inflację
  • Evonik jest firmą, która korzysta ze zdobyczy nauki

SUROWCE

  • Sensory Apple Pomace – zielona alternatywa dla PMMA
  • Zrównoważony rozwój pobudza innowacje – glikolipidy w kosmetykach

TRENDY

  • Rewolucja w świecie urody: narodziny kosmetyków bez płci

PIELĘGNACJA

  • Pielęgnacja skóry mężczyzn

TRENDY

  • Kosmetyki myjące: najnowsze rozwiązania
  • Rozwój sektora bezwodnych kosmetyków

SUROWCE

  • Floretyna i metylochalkon hesperydyny z upcyklingu

RYNEK

  • Maski kosmetyczne: rozwój sektora
  • Maski do twarzy – przegląd form i rozwiązań

TRENDY

  • Maski w płachcie i ich składniki aktywne

BADANIA I ROZWÓJ

  • Wybrane ekstrakty roślinne – zastosowanie w kosmetologii

SUROWCE

  • Rośliny w kosmetykach – lawenda
  • Zastosowanie lnu w kosmetologii

TRENDY

  • AI w branży kosmetycznej

NOWE TECHNOLOGIE

  • Za kulisami kosmetycznych innowacji: jak nowoczesne technologie rewolucjonizują badania i rozwój

BADANIA I ROZWÓJ

  • Kosmetyki personalizowane: możliwości i ograniczenia

TRENDY

  • Od rynku masowego do pełnej personalizacji: w jaki sposób technologie kosmetyczne nowej generacji wpływają na transformację branży

NOWE TECHNOLOGIE

  • Personalizacja AI w branży beauty

BADANIA

  • Czym kierować się, wybierając urządzenie do pomiarów barwy
  • Pomiary lepkości produktów – kluczowe aspekty

LEGISLACJA

  • Greenwashing wymaga zmian. Jak przygotować się do nowych przepisów unijnych?
  • Oznakowania ekologiczne w ujęciu projektu nowej dyrektywy Unii Europejskiej (Green Claims Directive) w walce z greenwashingiem
  • Aktualne zmiany legislacyjne w sektorze detergentowym

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Cel klimatyczny UE na 2040 r.: droga do dekarbonizacji przemysłu i gospodarki o obiegu zamkniętym
  • Biodegradowalność surowców w produktach chemii gospodarczej: klucz do zrównoważonego rozwoju branży
  • Surfaktanty i emulgatory z surowców odnawialnych
  • Surfaktanty zgodne z koncepcją zrównoważonego rozwoju i ich znaczenie w branży domowych środków czystości i higieny osobistej

SUROWCE

  • Berol® NEXXT – nowy hydrotrop wielofunkcyjny
  • Bliższe spojrzenie na surfaktanty Levenol® i Emanon®, współczesne rozwiązania o niższym śladzie węglowym
  • Britesil® H 265 LC – wielofunkcyjny wypełniacz aktywny do produktów proszkowych
  • Surowce zwilżające w wyrobach czyszczących
  • Hydrolaty i ich zastosowanie w chemii gospodarczej

BADANIA I ROZWÓJ

  • Analiza procesów biodegradacji polimerów

ZARZĄDZANIE

  • Mapa Percepcji – jak znaleźć niszę dla produktu na rynku?

OPAKOWANIA

  • Kolejna impreza targowa za nami, następne przed nami…
  • Personalizacja opakowań – nowości i trendy
  • „Zielony”, czyli (nie) świadomy konsument w temacie opakowań

STAŁE DZIAŁY

TARGI, KONFERENCJE

O ZMIANACH W PRAWIE…

NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 10.06.2024

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2024 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Wiesław Hreczuch, właściciel, MEXEO Wiesław Hreczuch
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Dominika Pannert, kierownik laboratorium R&D, Onlybio.Life SA
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Iwona Szwach, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
  • Tomasz Wasilewski, prof. dr hab. inż., Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Katedra Chemii Przemysłowej, dyrektor ds. badawczo-rozwojowych Onlybio.life S.A. właściciel firmy CosMedChem
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 120 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (120 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 100 zł/ brutto (4 numery)

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 220 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (220 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 180 zł/ brutto (4 numery)

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie drukowanej wynosi 30 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie elektronicznej - 25 zł/brutto

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2023 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie

REKLAMA