Kosmetyki i Detergenty to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.
Aktualny numer
TARGI, KONFERENCJE
ZAGRANICZNE RYNKI
- Chemikalia konsumpcyjne w sercu Unii Europejskiej. Rynek detergentów i kosmetyków w Belgii
RYNEK
- Sytuacja bieżąca i perspektywy rozwoju drogerii w 2025 roku
TRENDY
- Trendy zmieniające rynek kosmetyczny i detergentowy
NOWE TECHNOLOGIE
- Cyfrowa rewolucja w kosmetykach: jak technologie zmieniają branżę urody
RYNEK
- Przyszłość branży kosmetycznej będzie zależeć od jej zdolności do innowacji
LEGISLACJA
- Zrównoważony rozwój a biznes. Czy ESG może nadać sens Zielonemu Ładowi?
- EUDR: Nowe ramy regulacyjne dla zrównoważonego biznesu
- Wpływ zmian legislacyjnych na przemysł kosmetyczny – analiza wyzwań i dostosowań branży
APARATURA I URZĄDZENIA
- Konica Minolta CM-17d to nowy standard ręcznych spektrofotometrów
BADANIA
- Wewnętrzne badania produktów do pielęgnacji skóry, włosów i paznokci, jako wstęp do analiz prowadzonych przez CRO
SUROWCE
- Dzika róża – romantyczna siostra róży damasceńskiej
- Dzika róża – charakterystyka i bezpieczeństwo stosowania w produktach kosmetycznych
- Surowce i tekstury działające na zmysły
BADANIA
- Wielopłaszczyznowa analiza skuteczności kosmetyków oddziałujących na pigmentację skóry
TRENDY
- Kosmetyki kolorowe dla różnych karnacji
- Kosmetyki kolorowe – analiza rodzajów i trendów kształtujących sektor
SUROWCE
- Stabilizacja receptury – antyoksydanty i stabilizatory koloru
PIELĘGNACJA
- Rozwiązania do pielęgnacji stóp
- Kremy, maski, peelingi i inne rozwiązania do pielęgnacji dłoni
RYNEK
- Produkty promieniochronne – czynniki rozwoju rynku
LEGISLACJA
- Filtry UV – aktualny status prawny
SUROWCE
- Ochrona przed UV – jak możemy naturalnie zwiększyć SPF
- Filtry mineralne o cząstkach średniej wielkości – skuteczna ochrona przed promieniowaniem UV, VIS i IR
RYNEK
- Przegląd substancji promieniochronnych stosowanych w kosmetykach fotoprotekcyjnych dla dzieci i osób dorosłych
RECEPTUROWANIE
- Recepturowanie produktów promieniochronnych
BADANIA I ROZWÓJ
- Kwasy i zasady w wyrobach chemii gospodarczej
SUROWCE
- Nowoczesna chemia dla skutecznego i ekologicznego czyszczenia
- Barwniki w produktach detergentowych
- Jesteśmy „BIO”
TRENDY
- Kompozycje zapachowe stosowane w detergentach
BADANIA I ROZWÓJ
- Uwalnianie mikrowłókien podczas prania – produkty przeciwdziałające procesowi
OPAKOWANIA
- Projektowanie opakowań a neuronauka
- Badania i ocena zgodności bezpiecznych opakowań nieprzystosowanych do wielokrotnego zamykania
LEGISLACJA
- Nowe cele i możliwości – czyli istotne zmiany w kryteriach oznakowania ekologicznego
STAŁE DZIAŁY
O ZMIANACH W PRAWIE…
NOWOŚCI PRODUKTOWE
Data wydania: 10.03.2025
Plan wydawniczy
Plan wydawniczy na 2025 rok
Rada programowa
Członkowie Rady Programowej:
- Wiesław Hreczuch, właściciel, MEXEO Wiesław Hreczuch
- Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
- Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
- Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
- Dominika Pannert, kierownik laboratorium R&D, Onlybio.Life SA
- Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
- Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
- Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
- Iwona Szwach, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
- Tomasz Wasilewski, prof. dr hab. inż., Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Katedra Chemii Przemysłowej, dyrektor ds. badawczo-rozwojowych Onlybio.life S.A. właściciel firmy CosMedChem
- Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.
Zadania Rady Programowej:
- Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
- Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
- Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
- Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.
Prenumerata
Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 120 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (120 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.
Prenumerata w formie elektronicznej - 100 zł/ brutto (4 numery)
Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 220 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (220 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.
Prenumerata w formie elektronicznej - 180 zł/ brutto (4 numery)
Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie drukowanej wynosi 30 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).
Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie elektronicznej - 25 zł/brutto
Zamów prenumeratę
Reklama
Pobierz cennik reklam na 2023 rok
Archiwum
Wszystkie archiwalne wydania