Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Czasopismo Kosmetyki i Detergenty

Kosmetyki i Detergenty to kwartalnik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku kosmetycznego, przemysłu chemii gospodarczej i sektorów powiązanych, w tym dostarczających usługi dla ww. branż.

Aktualny numer

ZAGRANICZNE RYNKI

  • Na pograniczu dwóch stref kulturowych i gospodarczych – rynek kosmetyków i chemii gospodarczej w Bułgarii

SUROWCE

  • Rośliny w kosmetykach – rumianek

BADANIA I ROZWÓJ

  • Azulen – niebieska substancja aktywna

SUROWCE

  • Gatunki z rodzaju Lavandula L. jako rośliny kosmetyczne
  • Czy kwas poliglutaminowy może być alternatywą kwasu hialuronowego?
  • Evonik wprowadza na rynek Ecohance® Soft Baobab – zrównoważony olej z nasion baobabu
  • Evonik wprowadza na rynek wegański kolagen wytwarzany metodami biotechnologicznymi
  • Astaksantyna – czerwony diament wśród przeciwutleniaczy

BADANIA I ROZWÓJ

  • Nanoemulsje w przemyśle kosmetycznym

SUROWCE

  • Microbiome Stimuli Base – składnik, który zmienia powierzchnię skóry

LEGISLACJA

  • Ślad węglowy w branży kosmetycznej – wciąż „nice to have”, czy już konieczność?

SUROWCE

  • Wzmocnienie SPF i poprawa walorów estetycznych za pomocą naturalnych proszków strukturalnych
  • Pielęgnacja intymna, jako jeden z głównych elementów ewolucji w podejściu do dbałości o ciało: jak producenci mogą wykorzystać tę szansę?

PIELĘGNACJA

  • Pielęgnacja włosów – co przyniósł 2023 rok i co nas czeka w 2024 roku?

SUROWCE

  • Naturalna pielęgnacja włosów
  • Skinification – holistycznie o pielęgnacji skalpu i włosów

PIELĘGNACJA

  • Pielęgnacja skóry głowy
  • Produkty do stylizacji włosów

SUROWCE

  • Surowce kosmetyczne zgodne z zasadami GOZ

LEGISLACJA

  • Substancje zaburzające działanie układu hormonalnego – nowe klasy zagrożeń

RYNEK

  • Rynek produktów dezodorujących i antyperspiracyjnych

BADANIA

  • Badania skuteczności działania antyperspirantów w zakresie hamowania wydzielania potu

LEGISLACJA

  • Główne czynniki legislacyjne w procesie transformacji ekologicznej i cyfrowej oraz ich znaczenie dla przemysłu aerozolowego

TRENDY

  • Produkty zapachowe – nowe wyzwania, nowe trendy

BADANIA I ROZWÓJ

  • Psychologia zapachów, czyli jak zapachy wyzwalają emocje

LEGISLACJA

  • „Zielone” zapachy dla lepszej planety – certyfikacja eko produktów

RYNEK

  • Kompozycje zapachowe w produktach chemii gospodarczej

PRODUKCJA

  • Walidacja czyszczenia w przemyśle kosmetycznym i farmaceutycznym

BADANIA

  • Usługi – badania produktów kosmetycznych i detergentowych
  • Mikroorganizmy niespecyficzne w przestrzeni produkcyjnej kosmetyków
  • Mikrobiologia w przemyśle kosmetycznym – wymagania, wytyczne, metodyka
  • Badania produktów kosmetycznych i dezynfekcyjnych – metodyka
  • Badania aplikacyjno-użytkowe produktów kosmetycznych i detergentowych
  • Badania fizyko-chemiczne kosmetyków i detergentów

RYNEK

  • Rynek chemii gospodarczej w Polsce – sytuacja bieżąca i perspektywy rozwoju
  • Wpływ łączenia priorytetów konsumenckich – wartości i zrównoważonego rozwoju – na przyszłość branży chemii gospodarczej
  • Produkty do zmywania naczyń cieszą się niesłabnącym zainteresowaniem
  • Rozwiązania detergentowe dla myjni samochodowych

LEGISLACJA

  • Analiza produktów konsumenckich a wymagania prawne

STAŁE DZIAŁY

TARGI, KONFERENCJE

O ZMIANACH W PRAWIE

NOWOŚCI PRODUKTOWE

 

Data wydania: 18.03.2024

 

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2024 rok

Rada programowa

Członkowie Rady Programowej:

  • Wiesław Hreczuch, właściciel, MEXEO Wiesław Hreczuch
  • Alina Jakób, menadżer działu R&D, PCC Exol SA
  • Piotr Koziej, Safety Assesor, Dr Koziej sp. z o.o. sp.k.
  • Stanisław Kruś, Laboratory Head Global Technical Center Sun Care, BASF Grenzach GmbH
  • Anna Oborska, dyrektor generalna, Polskie Stowarzyszenie Przemysłu Kosmetycznego i Detergentowego
  • Dominika Pannert, kierownik laboratorium R&D, Onlybio.Life SA
  • Monika Rzepka, szef Działu Technologiczno-Wdrożeniowego, Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris Sp z o.o.
  • Maciej Siekierski, dyrektor zarządzający, Provital Polska Sp. z o.o.
  • Ewa Starzyk, dyrektor naukowy, Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego
  • Iwona Szwach, dyrektor, Sieć Badawcza Łukasiewicz-Instytut Ciężkiej Syntezy Organicznej "Blachownia"
  • Tomasz Wasilewski, prof. dr hab. inż., Uniwersytet Technologiczno-Humanistyczny w Radomiu, Wydział Inżynierii Chemicznej i Towaroznawstwa, Katedra Chemii Przemysłowej, dyrektor ds. badawczo-rozwojowych Onlybio.life S.A. właściciel firmy CosMedChem
  • Maciej Wieczorek, dyrektor oddziału chemii gospodarczej i kosmetyki, Brenntag Polska Sp. z o.o.

Zadania Rady Programowej:

  • Pomoc przy ustalaniu planu wydawniczego czasopisma.
  • Pomoc przy ustalaniu kierunków działalności czasopisma.
  • Opracowywanie planów rozwoju czasopisma.
  • Promocja czasopisma przez: informowanie o jego działalności na wszelkich możliwych spotkaniach/ imprezach branżowych/ konferencjach, zachęcanie potencjalnych autorów do nasyłania swych tekstów do redakcji.

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok
Koszt rocznej prenumeraty to 120 zł brutto (4 numery). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (120 zł/rok). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 100 zł/ brutto (4 numery)

Prenumerata - 2 lata
Koszt dwuletniej prenumeraty to 220 zł brutto (8 numerów). Zamówioną prenumeratę można otrzymać zarówno w formie drukowanej, jak i elektronicznej (220 zł/2 lata). Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata w formie elektronicznej - 180 zł/ brutto (4 numery)

Pojedyncze numery
Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie drukowanej wynosi 30 zł brutto wraz z kosztami przesyłki (wysyłka krajowa).

Cena 1 egzemplarza czasopisma w formie elektronicznej - 25 zł/brutto

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2023 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie