Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Czasopismo Chemia i Biznes

"Chemia i Biznes" to dwumiesięcznik biznesowo-informacyjny, stworzony z myślą o firmach poszukujących rzetelnej, aktualnej i profesjonalnie przygotowanej informacji na temat rynku chemicznego, laboratoryjnego, tworzywowego, kompozytowego, opakowaniowego, budownictwa, rynku energii, jak i sektorów powiązanych: transportowego, nawozowego, finansowego, z zakresu remontów i instalacji, jak również automatyki, robotyki i rozwiązań IT.

Aktualny numer

TARGI, KONFERENCJE

PRZEMYSŁ CHEMICZNY

  • Politycy i inni decydenci muszą usłyszeć manifest Polskiej Chemii
  • Już nie CIECH tylko Qemetica

ZRÓWNOWAŻONY ROZWÓJ

  • Taksonomiczny biznes w pigułce

ENERGETYKA

  • Budowanie gospodarki wodorowej w Polsce. Stan obecny

OCHRONA ŚRODOWISKA

  • Ochrona środowiska angażuje firmy chemiczne

BIOTECHNOLOGIA

  • Ekologiczne przełomy: biotechnologiczne innowacje chroniące środowisko

GOSPODAROWANIE ODPADAMI

  • Usuwanie odpadów to już nie trend, a konieczność

NOWE TECHNOLOGIE

  • Chemia przyszłości – efektywna, niezawodna i zielona dzięki digitalizacji

SUROWCE

  • Amoniak: metody i koszty produkcji
  • Amoniak jako nośnik energii

TRANSPORT I LOGISTYKA

  • Kolej preferowaną opcją przewozu amoniaku
  • Port w Antwerpii w sercu europejskiej chemii

TRANSPORT I LOGISTYKA

  • Transport ciężarowy u progu przyszłości
  • Czy nowe regulacje prawne wyeliminują problemy w polskiej branży transportowej?
  • Wyzwania w zakresie transportów ADR
  • W jaki sposób przedsiębiorstwa chemiczne mogą ograniczyć emisje w kontekście transportu i logistyki?

TWORZYWA SZTUCZNE

  • Jak wyglądają ceny tworzyw sztucznych w 2024 r.?
  • Przemysł tworzyw sztucznych zdominowany przez GOZ
  • Dlaczego recykling chemiczny nie może liczyć na większe uznanie ze strony UE?
  • Jaka przyszłość dla biopolimerów?

OPAKOWANIA

  • Innowacja, ergonomia i optymalizacja w przemyśle opakowaniowym
  • Z jednorazowych robią wielorazowe, czyli jak wykiwać Single-Use Plastics?
  • Rosnące koszty, konkurencja i regulacje prawne – z czym mierzą się producenci opakowań?
  • Jakie opakowania wybierać? Wielokrotne czy jednorazowe?

OKIEM REDAKCJI

 

Data wydania: 07.10.2024

 

Plan wydawniczy

Plan wydawniczy na 2024 rok

Prenumerata

Prenumerata - 1 rok

Koszt rocznej prenumeraty (6 numerów) to:

  • 180 zł brutto - prenumerata w formie drukowanej (numery 3, 4, 5 i 6 w każdym roku) + elektronicznej (numery 1, 2, 3, 4, 5 i 6 w każdym roku)
  • 120 zł brutto - prenumerata w formie elektronicznej (numery 1, 2, 3, 4, 5 i 6 w każdym roku)

Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Prenumerata - 2 lata

Koszt dwuletniej prenumeraty (12 numerów) to:

  • 340 zł brutto - prenumerata w formie drukowanej (numery 3, 4, 5 i 6 w każdym roku) + elektronicznej (numery 1, 2, 3, 4, 5 i 6 w każdym roku)
  • 220 zł brutto - prenumerata w formie elektronicznej (numery 1, 2, 3, 4, 5 i 6 w każdym roku)

Podane ceny dotyczą prenumeraty krajowej.

Pojedyncze numery

Cena 1 egzemplarza czasopisma wynosi:

  • 30 zł - numer w formie drukowanej
  • 30 zł - numer w formie drukowanej + elektronicznej (dostęp on-line)
  • 20 zł - numer w formie elektronicznej (dostęp on-line)

Podane ceny dotyczą wysyłki krajowej.

Zamów prenumeratę

Reklama

Pobierz cennik reklam na 2024 rok

Archiwum

Wszystkie archiwalne wydania

REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie

REKLAMA