Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Zrozumieć pokolenie "boomerów"

2021-04-29  / Autor: Ines Imdahl, dyrektor zarządzający, Lonneker& Imdahl rheingold salon, Birgit Huber, menadżer Działu Pielęgnacji i Urody, IKW

„Przez cały czas myślałam sobie – ojej, przecież ona opowiada moją historię, wszystkie kiedyś przechodziłyśmy przez to samo" (uczestniczka badania).

Oprócz tego kobiety uważają umiejętność radzenia sobie z trudnościami za miarę własnej skuteczności. Większość ma zbliżony pogląd na temat rzekomej „wyższości” mężczyzn: 68% kobiet twierdzi, że mężczyźni zawsze chcą „mieć wszystko pod kontrolą”, ale w głębi duszy uważa, że to kobiety są silniejszą płcią.

Samoocena w pokoleniu boomerów: ludzie czynu czy typ ofiary?

Ogólną cechą przedstawicieli pokolenia „baby boom” jest pewność siebie. Dotyczy to zwłaszcza kobiet, które w wielu przypadkach skuteczniej radzą sobie z codzienną rutyną i potrafią lepiej budować poczucie własnej wartości niezależnie od posiadania partnera niż na odwrót. W kontekście samooceny zasadniczym aspektem z punktu widzenia obu płci jest uniezależnienie poczucia wartości od rzeczywistych doświadczeń czy życiowych kryzysów. Z psychologicznego punktu widzenia kształtowanie poczucia własnej wartości zależy przede wszystkim od cech osobowościowych: czy dana osoba jest człowiekiem czynu czy raczej typem ofiary. Im silniejsze jest u danej osoby poczucie, że ma realny wpływ na swoje życie, tym większa pewność siebie w stawianiu czoła rzeczywistości.


CAŁY ARTYKUŁ DOSTĘPNY JEST W NR 1/2021 KWARTALNIKA "CHEMIA I BIZNES. RYNEK KOSMETYCZNY I CHEMII GOSPODARCZEJ". ZAPRASZAMY 



boomerzyprzemysł kosmetycznykosmetyki

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie