Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Justyna Żerańska pokieruje pracami Polskiego Związku Przemysłu Kosmetycznego

2023-09-08

Z końcem października br., po 21 latach pracy, z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego żegna się jego dotychczasowa dyrektor generalna, Blanka Chmurzyńska-Brown.

- Trudno w kilku słowach podsumować cały okres współpracy Blanki z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego. Dość powiedzieć, że przez wszystkie lata, od chwili powstania organizacji, była ona dla Kosmetycznych „stałą”, kotwicą. Sprawdziła się we wszystkich zadaniach, w towarzyszeniu władzom wszystkich kadencji i to dzięki jej tytanicznej pracy związek jest dziś jedną z najbardziej rozpoznawalnych organizacji branżowych w Polsce. Charyzmę lidera poznaje się też po tym, z jaką wizją buduje i prowadzi zespół. To także mocna strona Blanki, która świetnie przygotowała swoich współpracowników na nadchodzące zmiany. Za to również jesteśmy jej niezmiernie wdzięczni – komentuje Wanda Stypułkowska, prezes Związku.

- Z Polskim Związkiem Przemysłu Kosmetycznego związałam się na ponad połowę mojego zawodowego życia. Włożyłam w budowę tej organizacji moje najlepsze umiejętności i całe serce – mam nadzieję, że było to odczuwalne dla wszystkich, z którymi dane mi było pracować. Zostawiam organizację w olimpijskiej formie. Związek jest dziś najliczniejszy i najbogatszy pod względem liczby członków w całej swojej historii. Jesteśmy bardzo aktywnym i zaufanym partnerem dla Konfederacji Lewiatan, Cosmetics Europe i Rady Reklamy. Nie ma takiej struktury w administracji krajowej, Parlamencie Europejskim, Radzie, Komisji i Stałym Przedstawicielstwie RP w Brukseli, która nie znałaby i nie ceniła naszej ekspertyzy. To dlatego, że zespół jest wyjątkowo mocny – kompetencje poukładane, każda z ekspertek świetnie obsadzona w swojej roli. To wszystko daje mi spokój i sprawia, że z ciekawością i pełnym zaangażowaniem będę mogła podjąć od listopada nowe obowiązki – podsumowuje Blanka Chmurzyńska-Brown, która nadal będzie pracować w branży kosmetycznej i wspierać rozwój związku w nowym miejscu.

Nową dyrektor generalną PZPK zostanie Justyna Żerańska, dotychczasowa senior regulatory affairs manager. W zespole Kosmetycznych pracuje ona od sześciu lat, a z branżą kosmetyczną jest związana od początku swojej kariery zawodowej.

- Znam ten sektor od podszewki. Zaczynałam od stażu zaraz po ukończeniu studiów, pracowałam w laboratorium wdrożeniowym, dziale R&D, współpracowałam z marketingiem i sprzedażą jako ekspert branżowy i szkoleniowiec, a ostatnie lata poświęciłam na zgłębianie zagadnień regulacyjnych i obostrzeń prawnych dla produktów kosmetycznych, zarówno ze strony producenta, jak i regulatora. Czuję się przygotowana do nowej roli i do reprezentowania sektora kosmetycznego na arenie krajowej i międzynarodowej. Mam też wsparcie wykwalifikowanego, 10-osobowego zespołu biura, który jest siłą naszej organizacji i teamem do zadań specjalnych, a to dodaje mi wiatru w żagle – stwierdziła Justyna Żerańska, która od 1 listopada br. obejmie stanowisko dyrektor generalnej Kosmetycznych.

Polski Związek Przemysłu Kosmetycznego, jako jedyna organizacja w Polsce, reprezentuje i wspiera cele strategiczne przedsiębiorców wyłącznie branży kosmetycznej. Od 21 lat jest aktywnym głosem sektora w procesie stanowienia prawa. Związek należy do Cosmetics Europe – europejskiej organizacji branżowej. Angażuje się też w działania budujące pozycję sektora za granicą – wspiera promocję eksportu polskich kosmetyków, buduje sieć partnerstw i wspólnie z partnerami znosi bariery w handlu międzynarodowym. Organizacja pełni również funkcję platformy wymiany doświadczeń – edukuje i szkoli firmy, podnosząc jakość całego sektora. Związek skupia ponad 260 firm, w tym producentów i dystrybutorów kosmetyków, laboratoria, firmy doradcze i ośrodki dydaktyczne, a także ich partnerów okołobranżowych – dostawców opakowań i surowców.



Polski Związek Przemysłu Kosmetycznegokadryprzemysł kosmetyczny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz obowiązek wprowadzenia sprawozdawczości ESG?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie