Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Wysoka bariera wejścia na rynek chemii gospodarczej

2023-08-29

Grupa INCO dokonała charakterystyki krajowego rynku chemii gospodarczej. W ocenie firmy, rynek cechuje się stabilną strukturą produktów, a prawdopodobieństwo pojawienia się na nim nowych produktów, substytutów lub nowych istotnych nowych graczy należy ocenić, jako niskie, gdyż bariera wejścia od strony produkcyjnej, dystrybucyjnej i marketingowej jest wysoka.

Zdaniem przedstawicieli Grupy INCO, istotnym trendem w ostatnich latach w branży chemii gospodarczej jest koncentracja kanałów sprzedaży: spadek znaczenia i liczby mniejszych sklepów handlu tradycyjnego na rzecz wzrostu znaczenia kanału dyskontów (głównie Biedronka, Lidl i Dino) oraz kanału drogeryjnego (głównie Rossmann). Skutkuje to wzrostem znaczenia marek własnych oraz zwiększoną koniecznością monitorowania ryzyka biznesowego na wypadek utraty dystrybucji w ww. kanałach. Istotnym już i dynamicznie rosnącym kanałem sprzedaży tej kategorii produktów jest e-commerce.

Grupa INCO wykorzystuje możliwości rynkowe koncentrując swoje działania i inwestycje na wprowadzaniu nowości i ulepszaniu produktów w wymienionych kategoriach produktów. Jednocześnie firma buduje możliwości dystrybucyjne swoich produktów w kanale e-commerce, rozwijając własny sklep internetowy oraz aktywnie działając na Allegro, największej platformie handlu internetowego w Polsce.

W obszarze chemii gospodarczej firma oferuje płyny do mycia naczyń, środki do zmywarek, kapsułki do prania i zmywania, uniwersalne środki czyszczące, mleczka czyszczące, preparaty do sanitariatów, podłóg i obuwia oraz środki do szamb i przydomowych oczyszczalni ścieków. Sprzedaż tych produktów prowadzona jest przede wszystkim pod markami handlowymi: Ludwik, Ludwik Ekologiczny, Lucek, Flesz, Buwi, Biofos, Biostar Cleaning Products.



Grupa INCOchemia gospodarczapłyny do zmywania

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Średnia ocen 5/5 na podstawie 1 głosów.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie