2010-03-31
Henkel opublikował w dniu dzisiejszym podsumowanie 2009 roku. Sprzedaż firmy wyniosła 13 573 mln euro, i była niższa o 3,9% niż rok wcześniej. Zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 38,6% z 779 mln euro w 2008 r. do 1080 mln euro w 2009 r.
Firma zredukowała dług netto o 1 mld euro, do poziomu 2,8 mld euro. Dochody netto spadły o 605 mln euro, do 628 mln euro.
Sprzedaż działu Laundry & Home Care wzrosła o 2,9%., napędzana głównie przez dobre wyniki segmentu detergentów stosowanych na trudne zabrudzenia, preparatów zmiękczających tkaniny, płynów do mycia naczyń i preparatów do WC. Segment Cosmetics/Toiletries zanotował 3,5% wzrost sprzedaży. Motorami wzrostu były: produkty do pielęgnacji i farby do włosów, preparaty do ciała, przeciwstarzeniowe, odświeżacze powietrza. Działem, który zanotował spadek sprzedaży na poziomie 7,1% był Adhesive Technologies.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Chemika Expo o wodorze
Tematem wiodącym tegorocznej konferencji Chemika Expo, organizowanej w Szczecinie przez Klaster...
HPCI idealne dla profesjonalistów
Targi HPCI Central and Eastern Europe to najważniejsze w regionie Europy Środkowo-Wschodniej wydarzenie...
Merytoryczne konferencje podczas Sepawy
Kongres SEPAWA 2025 w Berlinie skupił się na innowacjach w sektorze detergentów,...
Wiodące targi transportu i logistyki w Europie Środkowo-Wschodniej
TransLogistica Poland 2025, dwunasta edycja międzynarodowych targów transportu i logistyki, odbyła się...