Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Wyniki Henkla lepsze niż przypuszczano

2010-03-31

Henkel opublikował w dniu dzisiejszym podsumowanie 2009 roku. Sprzedaż firmy wyniosła 13 573 mln euro, i była niższa o 3,9% niż rok wcześniej. Zysk operacyjny (EBIT) wzrósł o 38,6% z 779 mln euro w 2008 r. do 1080 mln euro w 2009 r.

Firma zredukowała dług netto o 1 mld euro, do poziomu 2,8 mld euro. Dochody netto spadły o 605 mln euro, do 628 mln euro.
Sprzedaż działu Laundry & Home Care wzrosła o 2,9%., napędzana głównie przez dobre wyniki segmentu detergentów stosowanych na trudne zabrudzenia, preparatów zmiękczających tkaniny, płynów do mycia naczyń i preparatów do WC. Segment Cosmetics/Toiletries zanotował 3,5% wzrost sprzedaży. Motorami wzrostu były: produkty do pielęgnacji i farby do włosów, preparaty do ciała, przeciwstarzeniowe, odświeżacze powietrza. Działem, który zanotował spadek sprzedaży na poziomie 7,1% był Adhesive Technologies.


Henkelwyniki finansowe

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie