Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Wybierając kosmetyki Polacy wolą marki globalne

2017-10-11

Zajmująca się badaniami rynku firma Nielsen przedstawiła wyniki analizy, z której wynika, iż konsumenci uwielbiają globalne marki w kategoriach kosmetycznych.

Nielsen poinformował, iż wśród produktów higieny osobistej i kosmetyków globalne marki są bezkonkurencyjne. Respondenci wybierają właśnie je, kupując maszynki do golenia, szampony i odżywki, kosmetyki oraz dezodoranty. Jest tak nie tylko w Polsce, ale każdy innym regionie. Podobne preferencje konsumentów dotyczą past do zębów, mydeł do rąk i ciała oraz balsamów w czterech z pięciu badanych regionów (wyjątkiem jest region Azji i Pacyfiku). W Europie największy odsetek respondentów uznał, że kraj pochodzenia nie ma znaczenia w przypadku takich kategorii, jak maszynki do golenia, pasta do zębów czy mydła i balsamy.

- Globalne marki są w stanie wykorzystywać swoją wiedzę i możliwości w zakresie badań oraz rozwoju. Dzięki temu zapewniają innowacyjne i wysokiej jakości produkty higieny osobistej na lokalnych rynkach. Ponadto, na niektórych rynkach liczba lokalnych marek w kategoriach nie-spożywczych jest ograniczona, tym samym konsumenci w naturalny sposób skłaniają się ku produktom marek globalnych, ponieważ są one powszechnie dostępne – wyjaśniają przedstawiciele Nielsena.

Odpowiedzi polskich respondentów wpisują się w statystyczną percepcję marek lokalnych i globalnych. Podobnie jak statystyczny Europejczyk kupując lokalne marki, chcemy wspierać lokalnych producentów, a tym samym gospodarkę naszego kraju. Natomiast wśród marek globalnych szukamy innowacyjności. Potwierdza to fakt, że kupując takie produkty, jak kosmetyki sięgamy po markę globalną.
 


przemysł kosmetyczny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie