2012-05-20
Perstorp oraz Mitsubishi Gas Chemical (MGC) podpisały umowę dystrybucyjną dla nowych kopoliestrów MGC oraz ich kluczowych surowców.
Takashi Nakase, menadżer ds. rozwoju MGC, podkreślił znaczenie współpracy z Perstorp - możliwości korzystania z wiedzy technicznej oraz sieci dystrybucyjnej w rozwoju produktów nowej generacji. Umowa strategiczna umożliwi rozwój rynku dla nowych, odpornych termicznie i trwałych kopoliestrów na terenie Europy. - Cieszymy się z możliwości współpracy z MGC, związanej z rozwojem amorficznych, wysoce przezroczystych kopoliestrów. Istnieje obecnie silna potrzeba zastąpienia szeroko stosowanych tworzyw termoplastycznych, m.in. poliwęglanu, innymi alternatywami. Rozwiązaniem może być AkestraTM. AkestraTM może być również zamiennikiem dla szkła czy polimerów, jako że charakteryzuje się zwiększona trwałością, mniejszą masą, a przy tym niższym zużyciem energii podczas przetwarzania – podkreślił David James, dyrektor ds. rozwoju rynku Perstorp.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...