2022-09-14
Konferencje i techniczne warsztaty, specjalne branżowe strefy, pokazy nowych maszyn i robotów – to wszystko czekać będzie na gości targowych w dniach 26-28 września 2022 r. podczas Targów Taropak w Poznaniu.
Tegoroczną edycję Targów Taropak, jako miejsce prezentacji swoich nowości wybrało wielu dostawców i producentów maszyn, opakowań i etykiet, m.in. ATS-Tanner Polska, TFP, Filmat, Polpak, Comaco, igus, Condair Systems, Knauf Industries, Elesa + Ganter, KF Technologie, LG Automation, Nomatech, Opakomat, Pablo, Proster, Polpack, Orwak, VP Polska, Raion Software, Digit Pack, Brother, Boplan, Videojet, Radpak, Frost, Multiprojekt, Fatek Polska, FROMM Poland, Smurfit Kappa, Zing, Bugopak Poland, Kakado, Technipes, LG Automation czy Mech Masz.
Odwiedzający Targi Taropak będą mogli odwiedzić kilka specjalnych stref branżowych. Jedną z takich stref będzie współtworzyć Klub Producentów Opakowań Ukrainy. Pojawią się na niej specjalnie zaproszone firmy ukraińskie, m.in. Pack Group, Vesna, Anfol czy Pabags. Kolejną strefę będą tworzyć członkowie Stowarzyszenia Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych – będzie to okazja porozmawiania z przedstawicielami firm produkujących etykiety samoprzylepne oraz lepszego poznania środowiska etykietowego w Polsce.
Strefę Taropak Design stworzy kilka firm związanych z projektowaniem i tworzeniem oryginalnych opakowań czy materiałów opakowaniowych. Zobaczyć tam będzie można m.in. opakowania typu pop-up oraz materiały opakowaniowe barwione w masie.
Targi Taropak uzupełnią merytoryczne konferencje i spotkania. Scenę spotkań otworzy druga edycja konferencji Taropak Design, podczas której eksperci odpowiedzą na kilka pytań: jak ważny jest marketing dla branży opakowaniowej, jak duży wpływ na sprzedaż ma wygląd opakowania, w jaki sposób wpłynąć pozytywnie na wrażenia z momentu otwierania opakowania przez klienta? Ponadto w trakcie konferencji przeprowadzone zostaną badania eyetrackingowe na uczestnikach wydarzenia. Będzie to okazja, by na przekonać się jak mózg reaguje na konkretne rozwiązania opakowaniowe i co najbardziej przyciąga wzrok konsumentów.
Targowi goście będą mogli wziąć także udział w trzeciej edycji konferencji Taropak E-commerce. Zaproszeni specjaliści porozmawiają m.in. o tym, czy to prawda, że klienci masowo wracają do zakupów stacjonarnych, zastanowią się jak przekonać sprzedawców do używania ekologicznego i rozsądnego opakowania w wysyłkach e-commerce.
Strefie PIO odbędzie się konferencja organizowana przez Polską Izbę Opakowań, na której zaproszeni eksperci omówią wyzwania i nowe możliwości w branży opakowań, m.in. w jaki sposób planować inwestycje w obecnych czasach, jak powinien wyglądać recykling opakowań z tworzyw sztucznych czy jakie są najnowsze technologie znakowania produktów?
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
PCI Days – trzy dni współpracy, inspirujących spotkań i wyznaczania nowych standardów w branży
VI edycja Targów Pharma & Cosmetic Industry Trade Fair odbyła się w dniach 11-13 czerwca 2025...
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...