Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Warter Fuels z ofertą dla 120 państw świata

2023-08-03

Co roku kilkaset tysięcy litrów specjalnych paliw rajdowych Gulf Race Fuels trafia do odbiorców w 120 krajach świata. Są wykorzystywane podczas rajdów i wyścigów od Tajwanu przez Europę aż do obu Ameryk. Napędzają silniki samochodów, motocykli i szybkich łodzi. Niezależnie od tego, gdzie i do jakiego pojazdu paliwo zostanie zatankowane – wyprodukowane zostało w Polsce. W ostatnich tygodniach na rynek trafiła najnowsza benzyna Gulf Rally EVO2.

Paliwa Gulf to historia i ponad 120-letnia tradycja amerykańskiego rynku paliw. Marka, która brawurowo wkroczyła do Europy w latach 60., sponsorując załogi startujące w błękitno-pomarańczowych barwach Gulf Racing w wyścigu Le Mans.

– Od 2020 r. jesteśmy nie tylko producentem paliw Gulf, ale także ich wyłącznym dystrybutorem na świecie – podkreśla Wojtek Okine, członek zarządu spółki Warter Fuels. – Nasze atuty, które stoją za tą współpracą, to najwyższa jakość stosowanych komponentów, testowanie paliw w różnych warunkach przed ich wypuszczeniem na rynek, powtarzalność każdej nowej partii, dostępność i sprawna logistyka dostaw, wreszcie najmocniejsze na rynku paliwo rajdowe zgodne z wymaganiami Międzynarodowej Federacji Samochodowej – dodaje.

Paliwa rajdowe wyróżniają się większą liczbą oktanową, odpornością na wysokie temperatury, stabilnością oraz pozwalają na uzyskanie najwyższej mocy z silnika. W tym roku ofertę Gulf Race Fuels rozszerzono o benzynę Gulf Rally EVO2. Jest ona bardziej wydajna i umożliwia uzyskanie jeszcze większej mocy. Przeznaczona jest dla samochodów rajdowych z turbodoładowaniem, została zoptymalizowana pod względem wykorzystania w samochodach kategorii R5.

– Kluczem do rozwoju współpracy i naszej obecności na rynku benzyn rajdowych jest elastyczność w podejściu do potrzeb klienta. Beczki z paliwem dostarczamy w najodleglejsze zakątki globu. Zajmujemy się również dużymi przedsięwzięciami, jak organizowanie stref tankowania i rozlew paliw rajdowych z cysterny podczas wyścigów samochodowych. Nigdy nie zostawiamy niczego przypadkowi. Nieważne, czy jest to Porsche Carrera Cup, czy wyścigi rozgrywane w ramach DTM, czyli Deutsche Tourenwagen Masters – zapewnia Tomasz Kowal, dyrektor ds. sprzedaży paliw rajdowych spółki Warter Fuels.

Paliwa Gulf dostępne są także dla klientów z Polski. Warter Fuels jako jedyny producent benzyn w kraju oferuje ich sprzedaż przez sklep internetowy.

Do Warter Fuels należy marka paliw lotniczych Warter Aviation i paliw rajdowych Warter Racing. Ponadto spółka jest wyłącznym producentem i dystrybutorem paliw Gulf Race Fuels na świecie. Warter Fuels to także polski producent benzyny alkilatowej Warter PRO, przeznaczonej do silników zarówno dwu-, jak i czterosuwowych; tych wykorzystywanych w skuterach czy quadach, jak również tych montowanych w maszynach ogrodniczych, używanych w leśnictwie czy też budownictwie. Ze względu na skład chemiczny paliwa alkilatowe mogą być wykorzystywane także w zamkniętych pomieszczeniach, choćby w agregatach prądotwórczych. Oczywiście wtedy należy zadbać o odpowiednie wentylowanie pomieszczenia. Warter Fuels dostarcza swoje paliwa do odbiorców ze 120 krajów.


Warter Fuelspaliwaprzemysł motoryzacyjny

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie