2019-04-11
8-9 wrzesnia br. odbędzie się w Warszawie pierwsza edycja Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego. Odbywające się w formule B2B dwudniowe wydarzenie powstało z myślą o producentach leków i kosmetyków, a także dostawcach maszyn, opakowań, surowców, usług laboratoryjnych, logistycznych, IT oraz innych skierowanych do obydwu branż.
Zróżnicowany profil wystawców PCI Days pozwolić ma odwiedzającym – wedle obietnicy organizatora - na zapoznanie się z kompleksową ofertą dla produkcji leków i kosmetyków: począwszy od pomysłu, poprzez surowce, produkcję, kontrolę jakości, na opakowaniu i logistyce kończąc. Tegoroczna lista wystawców zamknęła się na 62 podmiotach, reprezentujących firmy z Polski, Finlandii, Włoch, Niemiec, Francji oraz Austrii. Oprócz tradycyjnych prezentacji firm na targowych stoiskach wydarzeniu będzie towarzyszyło ponad 30 wystąpień merytorycznych, odbywających się w Farmaceutycznej Strefie Inspiracji oraz Kosmetycznej Strefie Inspiracji. Program jest niezwykle różnorodny, a jego szczegóły poniżej:
Farmaceutyczna Strefa Inspiracji
Ochrona informacji w branży farmaceutycznej – modele, rekomendacje i wytyczne
– Joanna Uchańska – Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna
Patentowanie leków – co warto patentować, jakie są sposoby ochrony wynalazków w branży farmaceutycznej?
– dr Magdalena Tagowska, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.
Media procesowe w przemyśle farmaceutycznym
– Robert Wójcik, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.
Projektowanie i optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o ocenę ryzyka
- Krystian Stempniak, Adamed Sp. z o.o.
Statystyka w jakości
– Agnieszka Wilczyńska-Zuchora, Takeda Pharma Sp. z o.o.
Procesy biznesowe w przemyśle regulowanym GMP; od specyfikacji do instalacji - zakupy urządzeń krytycznych
– Paweł Nidecki, IBSS BIOMED S.A.
Wizualna przewaga konkurencyjna opakowań w lekach OTC i suplementach diety
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.
CDMO – kontraktowe wytwarzanie i rozwój
– Curtis Health Caps Sp. z o.o.
Wielki świat substancji rozsadzających
– Agnieszka Szpikowska, Sonja Bauhuber, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.
"Audit Trail review” w Kontroli Jakości i na Produkcji – podejście praktyczne
– Michał Gasztych, Novartis Poland Sp. z o.o.
Kapsułki żelatynowe czy HPMC? Wybór odpowiedniego polimeru: rodzaje oraz ich zastosowanie w lekach oraz suplementach diety
– Paweł Gruszczyński, Capsugel/Lonza Pharma & Biotech
Wzrost bezpieczeństwa pacjentów, dzięki serializacji farmaceutyków. Pierwsze miesiące doświadczeń rynku po wprowadzeniu systemu weryfikacji autentyczności leków
– Dr Michał Kaczmarski, Prezes Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL)
Jakie wyzwania występują w koncernach farmaceutycznych podczas wdrażania systemów CRM i innowacyjnych rozwiązań z sektora digital?
– Radosław Marter, One2tribe Sp. z o.o.
Cyberbezpieczeństwo – czyli jak bezpieczna jest Twoja infrastruktura sieciowa w obliczu Industry 4.0
- Radosław Rudecki i Roland Kulanka Rockwell
Kosmetyczna Strefa Inspiracji
Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych
– Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.
Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją?
– Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna
Kierunki rozwoju produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów – oczekiwania konsumentów vs. kreowanie potrzeb?
– Magdalena Krulikowska, Scientific & Regulatory Adviser PL, Henkel Beauty Care
Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju
– Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting
Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych / Kosmetyczny scale up
– Magdalena Mysłek, N Cosmetics
Potencjał w kreatywności
– dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.
Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych
– Unicom International Sp. z o.o.
Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych
– Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.
Podniesienie progu tolerancji chemicznej cery wrażliwej – nowe spojrzenie na technologię kosmetyków dla marek parasolowych stosowanych w trądziku różowatym
- Ewa Kilian-Pięta, Prezes Centrum Dermatologii Symbiosis Sp z o.o.
Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?
– Magdalena Metzler, Politech Sp. z o.o.
Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym
– Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska Sp. z o.o.
O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.
Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno
– Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.
Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders
– Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.
Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych
– dr Piotr Nowaczyk – dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków Sp. z o.o.
W ramach pierwszego dnia targowego dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk odpowiedzialnych za zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki i zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych.
Godzinny wykład poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspert ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórca modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej. Wykład poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.
Z kolei podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.
Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska–Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertem z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad pięć lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...