Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

We wrześniu pierwsza edycja targów PCI Days

2019-04-11

8-9 wrzesnia br. odbędzie się w Warszawie pierwsza edycja Targów Dostawców dla Przemysłu Farmaceutycznego i Kosmetycznego. Odbywające się w formule B2B dwudniowe wydarzenie powstało z myślą o producentach leków i kosmetyków, a także dostawcach maszyn, opakowań, surowców, usług laboratoryjnych, logistycznych, IT oraz innych skierowanych do obydwu branż. 

Zróżnicowany profil wystawców PCI Days pozwolić ma odwiedzającym – wedle obietnicy organizatora - na zapoznanie się z kompleksową ofertą dla produkcji leków i kosmetyków: począwszy od pomysłu, poprzez surowce, produkcję, kontrolę jakości, na opakowaniu i logistyce kończąc. Tegoroczna lista wystawców zamknęła się na 62 podmiotach, reprezentujących firmy z Polski, Finlandii, Włoch, Niemiec, Francji oraz Austrii. Oprócz tradycyjnych prezentacji firm na targowych stoiskach wydarzeniu będzie towarzyszyło ponad 30 wystąpień merytorycznych, odbywających się w Farmaceutycznej Strefie Inspiracji oraz Kosmetycznej Strefie Inspiracji. Program jest niezwykle różnorodny, a jego szczegóły poniżej:

Farmaceutyczna Strefa Inspiracji
Ochrona informacji w branży farmaceutycznej – modele, rekomendacje i wytyczne 
– Joanna Uchańska – Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Patentowanie leków – co warto patentować, jakie są sposoby ochrony wynalazków w branży farmaceutycznej? 
– dr Magdalena Tagowska, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Media procesowe w przemyśle farmaceutycznym 
– Robert Wójcik, Zakłady Farmaceutyczne Polpharma S.A.

Projektowanie i optymalizacja procesu produkcyjnego w oparciu o ocenę ryzyka 
- Krystian Stempniak, Adamed Sp. z o.o.

Statystyka w jakości 
– Agnieszka Wilczyńska-Zuchora, Takeda Pharma Sp. z o.o.

Procesy biznesowe w przemyśle regulowanym GMP; od specyfikacji do instalacji - zakupy urządzeń krytycznych 
– Paweł Nidecki, IBSS BIOMED S.A.

Wizualna przewaga konkurencyjna opakowań w lekach OTC i suplementach diety 
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

CDMO – kontraktowe wytwarzanie i rozwój 
– Curtis Health Caps Sp. z o.o.

Wielki świat substancji rozsadzających 
– Agnieszka Szpikowska, Sonja Bauhuber, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.

"Audit Trail review” w Kontroli Jakości i na Produkcji – podejście praktyczne
– Michał Gasztych, Novartis Poland Sp. z o.o.

Kapsułki żelatynowe czy HPMC? Wybór odpowiedniego polimeru: rodzaje oraz ich zastosowanie w lekach oraz suplementach diety
– Paweł Gruszczyński, Capsugel/Lonza Pharma & Biotech

Wzrost bezpieczeństwa pacjentów, dzięki serializacji farmaceutyków. Pierwsze miesiące doświadczeń rynku po wprowadzeniu systemu weryfikacji autentyczności leków 
– Dr Michał Kaczmarski, Prezes Krajowej Organizacji Weryfikacji Autentyczności Leków (KOWAL)

Jakie wyzwania występują w koncernach farmaceutycznych podczas wdrażania systemów CRM i innowacyjnych rozwiązań z sektora digital? 
– Radosław Marter, One2tribe Sp. z o.o.
Cyberbezpieczeństwo – czyli jak bezpieczna jest Twoja infrastruktura sieciowa w obliczu Industry 4.0 
- Radosław Rudecki i Roland Kulanka Rockwell

Kosmetyczna Strefa Inspiracji
Znaczenie znaków towarowych w budowaniu wartości firm kosmetycznych 
– Joanna Piłka, Patpol Kancelaria Patentowa Sp. z o.o.

Ochrona opakowań kosmetycznych – jak to robić dobrze i zabezpieczać się przed konkurencją? 
– Joanna Uchańska, Chałas i Wspólnicy Kancelaria Prawna

Kierunki rozwoju produktów do pielęgnacji i koloryzacji włosów – oczekiwania konsumentów vs. kreowanie potrzeb? 
– Magdalena Krulikowska, Scientific & Regulatory Adviser PL, Henkel Beauty Care

Nowe marki kosmetyczne. Urodzaj czy klęska urodzaju 
– Łukasz Barbacki, Barbacki Consulting

Problemy w czasie powiększania skali procesów technologicznych / Kosmetyczny scale up 
– Magdalena Mysłek, N Cosmetics

Potencjał w kreatywności
– dr Grzegorz Nawrot, Bech Packaging Sp. z o.o.

Airless dispenser - Najnowocześniejsze opakowanie dla kosmetyków i produktów farmaceutycznych
– Unicom International Sp. z o.o.

Nowe kryteria hipoalergiczności produktów kosmetycznych
– Michał Abendrot, Dr Koziej Sp. z o.o. Sp. K.
Podniesienie progu tolerancji chemicznej cery wrażliwej – nowe spojrzenie na technologię kosmetyków dla marek parasolowych stosowanych w trądziku różowatym 
- Ewa Kilian-Pięta, Prezes Centrum Dermatologii Symbiosis Sp z o.o.

Kombinacja metalizacji próżniowej i lakierowania UV – kosztowna rewolucja czy kreatywny rozsądek?
– Magdalena Metzler, Politech Sp. z o.o.

Naturalny? Organiczny? Ekologiczny? O trendach oraz faktach i mitach w przemyśle kosmetycznym
– Katarzyna Pękala, L’Oréal Polska Sp. z o.o.

O gustach się nie dyskutuje… – jakie opakowanie kosmetyków kupią konsumenci generacji od X do Z
– Iwona Studzińska, Etigraf Sp. z o.o.

Mikrobiom skóry. Fascynujące odkrycia promujące holistyczne piękno
– Antoni Mikołajczyk, CRODA Poland Sp. z o.o.

Microplastic replacement in cosmetics and natural alternatives to synthetic powders
– Alma Karina Martinez Morales, Kamila Daras, Rettenmaier Polska Sp. z o.o.
Nowatorskie metody potwierdzania deklaracji marketingowych
– dr Piotr Nowaczyk – dr Nowaczyk Laboratorium Badań Kosmetyków Sp. z o.o.

W ramach pierwszego dnia targowego dodatkowo odbędzie się wykład oraz trzygodzinne warsztaty skierowane do najwyższej kadry managerskiej, dyrektorów zakupów, dyrektorów fabryk odpowiedzialnych za zakupy, dyrektorów łańcucha dostaw, logistyki i zaopatrzenia, kierowników / managerów kategorii zakupowych. 

Godzinny wykład poprowadzi Agnieszka Piątkowska, ceniona ekspert ds. rekrutacji, dyplomowana asesor, a także twórca modelów kompetencyjnych i programów rozwojowych dla kadry zakupowej. Wykład poświęcony będzie budowaniu skutecznych zespołów zakupowych.

Z kolei podczas warsztatów omówione zostaną narzędzia do planowania strategii zakupowej i wybrane elementy procesu zarządzania kategorią zakupową. Zaprezentowane zostanie kilka istotnych analiz, które należy przeprowadzić w celu stworzenia efektywnej strategii zakupowej danej kategorii. Poruszony będzie również temat zarządzania ryzykiem w definiowaniu strategii oraz budowania relacji z dostawcami.

Warsztaty poprowadzi Renata Olszewska–Jedynak, która jest menadżerem ds. zakupów i ekspertem z ponad 20-letnim doświadczeniem w globalnych organizacjach sektora FMCG. Przez ponad pięć lat piastowała rolę liderki kategorii opakowań na region EMEA, przeprowadziła szereg projektów związanych z LCCS, kwalifikacją i wdrażaniem nowych dostawców, racjonalizacją bazy dostawców, opracowaniem i wdrażaniem strategii sourcingowych, rozwojem dostawców i SRM, a także zarządzaniem ryzykiem oraz NPD.


przemysł kosmetycznytargi

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy korzystasz ze wsparcia publicznego (dofinansowywanie projektów) w działalności biznesowej?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie