2018-10-19
4 grudnia 2018 r. odbędzie się w Warszawie (GF Millenium Plaza, Al. Jerozolimskie 123) kolejna edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. Na chwilę obecną liczba uczestników przekroczyła już 50 osób.
Ubiegła edycja wydarzenia (5 grudnia 2017 r.) zgromadziła 80 osób – przedstawicieli sektora chemii budowlanej, z działów: badawczo-rozwojowych, zakupów, marketingu, a także przedstawicieli kadry zarządzającej.
Sponsorami tegorocznego wydarzenia są firmy: Sponsor Strategiczny: AM Solutions i Sponsor: Omya Sp. z o.o. Patronat branżowy objęła firma ASM – Centrum Badań i Analiz Rynku, a patronaty Polska Izba Przemysłu Chemicznego oraz Polski Związek Producentów Farb i Klejów.
Celem konferencji jest przekazanie informacji o aktualnym stanie branży chemii budowlanej, stworzenie platformy wymiany informacji i pomysłów, a także integracja branży. Rokrocznie wydarzenie gromadzi 80-100 osób: właścicieli, prezesów, dyrektorów zarządzających, menadżerów marketingu, sprzedaży i zakupów, pracowników działów R&D w firmach produkcyjnych i dystrybucyjnych sektora chemii budowlanej, a także przedstawicieli nauki.
Tegoroczną edycję, podsumowaniem budownictwa w 2018 roku, rozpoczną Joanna Florczak-Czujwid i Beata Tomczak z Centrum Badań i Analiz Rynku. Panel pierwszy, legislacyjny, poświęcony będzie procedurom rejestracji produktów, odpowiedzialności za produkt, jak i zmianom w klasyfikacji wybranych substancji czynnych biobójczych. Polska Agencja Inwestycji i Handlu, debiutująca w roli prelegenta na Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej, przygotowała informacje dot. Branżowego Programu Promocji „Budowa i Wykańczanie Budowli”. O innowacyjnych rozwiązaniach w sektorze będą mówić m.in. przedstawiciele C.H. Erbslöh Polska i Krahn Chemie Polska.
Tegoroczna debata: „Budownictwo kołem napędowym polskiej gospodarki. W jaki sposób z wysokiego popytu korzysta sektor chemii budowlanej?” to próba odpowiedzi na pytania: W jaki sposób producenci chemii budowlanej wykorzystują okres koniunktury?, Jakie sektory przemysłu chemii budowlanej mają przed sobą najlepszą przyszłość?, Czy na polskim rozwijającym się rynku jest miejsce na inwestycje zagraniczne? Swoje oceny przedstawią w tym zakresie m.in. przedstawiciele ASM - Centrum Badań i Analiz Rynku, Grupy Atlas czy Seleny.
Wartością dodaną podczas konferencji jest możliwość udziału w warsztatach tematycznych, odbywających się równocześnie.
Koszt uczestnictwa:
• dla 1 osoby z firmy – 350 zł + VAT
• dla 2 osób z firmy – 650 zł + VAT
• dla więcej niż 3 osób z firmy – 290 zł + VAT za 1 osobę
POBIERZ program konferencji
POBIERZ formularz zgłoszeniowy
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...