Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

UPM Raflatac: nowości w obszarze etykiet

2019-08-30

UPM Raflatac wprowadza nowe rozwiązania etykietowe na europejskie rynki żywności, kosmetyków i chemii gospodarczej. Opracowana przez firmę folia PE Lite stwarza nowe możliwości realizacji celów związanych ze zrównoważonym rozwojem poprzez ograniczenie zużycia materiałów i optymalizację zasobów.

- Oferta folii PE Lite stanowi doskonały przykład przyjaznych środowisku produktów umożliwiających właścicielom marek zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania konsumentów na bardziej ekologiczne materiały. Folia PE Lite jest cieńsza i lżejsza niż tradycyjna folia z polietylenu dzięki cieńszemu materiałowi wierzchniemu i podkładowi oraz klejowi o niższej gramaturze. Dzięki wybraniu oferty folii PE Lite właściciele marek mogą stać się liderami w dziedzinie przyjaznych środowisku etykiet i wyróżnić się na tle konkurencji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności na każdym etapie cyklu eksploatacji. Zauważalne są też korzyści ekonomiczne: produkty z serii PE Lite są cieńsze, więc stosujemy więcej etykiet na rolkę, a same rolki są dłuższe, co oznacza mniej przestojów związanych z wymianą rolek. Dodatkowe korzyści to na przykład oszczędność energii, redukcja ilości odpadów i niższe koszty transportu. Oferta folii PE Lite stanowi naszą odpowiedź na oczywiste oczekiwania rynku w kwestii redukcji ilości materiałów opakowaniowych. Umożliwia ona właścicielom marek zoptymalizowanie zużycia surowców i realizację celów zrównoważonego rozwoju poprzez zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Jan Hasselblatt, dyrektor ds. rozwoju działalności w segmencie kosmetyków i chemii gospodarczej w UPM Raflatac.

Dodaje przy tym, że nowa oferta pozwala firmom wprowadzić obszar wzornictwa opakowań na wyższy poziom przy jednoczesnej poprawie wydajności i demonstracji zaangażowania w dziedzinie przyjaznych środowisku opakowań.

UPM Raflatac posiada 10 fabryk na całym świecie, w których to specjalizuje się w produkcji wydajnych materiałów samoprzylepnych do etykietowania produktów i etykietowania informacyjnego. Zatrudnia ok. 3 tys. pracowników. Roczne przychody koncernu to ok. 1,4 mld euro.


folieUPM Raflatacetykiety

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Czy polski przemysł chemiczny potrzebuje dalszych inwestycji zagranicznych?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie