2019-08-30
UPM Raflatac wprowadza nowe rozwiązania etykietowe na europejskie rynki żywności, kosmetyków i chemii gospodarczej. Opracowana przez firmę folia PE Lite stwarza nowe możliwości realizacji celów związanych ze zrównoważonym rozwojem poprzez ograniczenie zużycia materiałów i optymalizację zasobów.
- Oferta folii PE Lite stanowi doskonały przykład przyjaznych środowisku produktów umożliwiających właścicielom marek zaspokojenie rosnącego zapotrzebowania konsumentów na bardziej ekologiczne materiały. Folia PE Lite jest cieńsza i lżejsza niż tradycyjna folia z polietylenu dzięki cieńszemu materiałowi wierzchniemu i podkładowi oraz klejowi o niższej gramaturze. Dzięki wybraniu oferty folii PE Lite właściciele marek mogą stać się liderami w dziedzinie przyjaznych środowisku etykiet i wyróżnić się na tle konkurencji przy jednoczesnym zwiększeniu wydajności na każdym etapie cyklu eksploatacji. Zauważalne są też korzyści ekonomiczne: produkty z serii PE Lite są cieńsze, więc stosujemy więcej etykiet na rolkę, a same rolki są dłuższe, co oznacza mniej przestojów związanych z wymianą rolek. Dodatkowe korzyści to na przykład oszczędność energii, redukcja ilości odpadów i niższe koszty transportu. Oferta folii PE Lite stanowi naszą odpowiedź na oczywiste oczekiwania rynku w kwestii redukcji ilości materiałów opakowaniowych. Umożliwia ona właścicielom marek zoptymalizowanie zużycia surowców i realizację celów zrównoważonego rozwoju poprzez zmniejszenie negatywnego wpływu na środowisko - wyjaśnia Jan Hasselblatt, dyrektor ds. rozwoju działalności w segmencie kosmetyków i chemii gospodarczej w UPM Raflatac.
Dodaje przy tym, że nowa oferta pozwala firmom wprowadzić obszar wzornictwa opakowań na wyższy poziom przy jednoczesnej poprawie wydajności i demonstracji zaangażowania w dziedzinie przyjaznych środowisku opakowań.
UPM Raflatac posiada 10 fabryk na całym świecie, w których to specjalizuje się w produkcji wydajnych materiałów samoprzylepnych do etykietowania produktów i etykietowania informacyjnego. Zatrudnia ok. 3 tys. pracowników. Roczne przychody koncernu to ok. 1,4 mld euro.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 1/2024
20.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2024
30.00 zł
Bilety - XIII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej
553.50 zł
Wpis zaawansowany w Katalogu Firm
861.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Kompozyt – Expo atrakcyjne dla branży
W Krakowie odbyła się 12 edycja Międzynarodowych Targów Materiałów, Technologii i...
Nowości na Taropaku w Poznaniu
Ponad 10 tys. zwiedzających, 100 wystawców, liczne nowości i premiery – tak wyglądały Targi...
XII Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Chemii Gospodarczej dla ponad 190 osób
6 czerwca 2023 r. w Warszawie odbyła się 12 edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Chemii...
Bogactwo nowości na in-cosmetics Global w Barcelonie
W Barcelonie odbyły się kosmetyczne targi in-cosmetics Global. To jedna z najważniejszych europejskich wystaw...