Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Unilever w 2024 r. notuje dynamiczny rozwój w sektorze środków czystości

2024-12-16

Koncern Unilever poinformował, że w pierwszych trzech kwartałach 2024 r. jego europejski segment Home Care (środków czystości) zanotował dwucyfrowy wzrost sprzedaży, napędzany przede wszystkim rosnącym zainteresowaniem i zwiększoną liczbą sprzedanych produktów. Ma to być pokłosiem tego, że firma zainwestowała 150 milionów euro w modernizację swego europejskiego łańcucha dostaw, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom klientów.  

Unilever utrzymuje, iż sposób, w jaki ludzie postrzegają zadania związane ze sprzątaniem, zmienia się w sposób fundamentalny. Sprzątanie nie jest już tylko sposobem na eliminację zarazków i usuwanie plam – coraz częściej staje się elementem dbania o dobre samopoczucie i komfort życia.

Ta transformacja w podejściu do codziennych obowiązków domowych jest szczególnie wyraźna w Europie. Rynek środków czystości i detergentów przeżywa zatem obecnie dynamiczny wzrost.

- W pierwszej połowie 2024 roku oraz w trzecim kwartale nasz segment Home Care w Europie osiągnął wzrost sprzedaży na poziomie 12–13%, wyprzedzając wzrost rynku. To najwyższy wzrost od 10 lat w rynku, który wcześniej rósł w tempie jednocyfrowym. Co kluczowe, ten sukces wynika głównie z większej liczby sprzedanych produktów. Zmiana sytuacji była możliwa dzięki inwestycjom w nasze flagowe marki oraz rozwój skalowalnych, wieloletnich innowacji, które odpowiadają na zmieniające się potrzeby konsumentów. Do tego dochodzi transformacja naszego łańcucha dostaw, która w znaczący sposób wspiera ten rozwój - komentuje Eduardo Campanella, prezes Grupy Biznesowej Home Care w Unilever.

Pod względem produktowym firma wprwadza na rynek głównie płyny i kapsułki.


Uileverdetergentychemia gospodarcza

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA

WięcejW obiektywie