Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Uczestnicy Packaging Innovations zadowoleni ze spotkań twarzą w twarz

2021-09-24

Ponad 3 tys. osób odwiedziło targi opakowaniowe Packaging Innovations, które odbyły się w Warszawie.

- Branża targowa ze zdwojoną siłą wraca na właściwe tory, czego najlepszym przykładem jest miniona impreza. Wszyscy – organizatorzy, wystawcy, odwiedzający oraz eksperci prowadzący prezentacje w strefie workShops byli bardzo spragnieni branżowych wydarzeń. Cieszę się zatem, że ponownie mogliśmy stworzyć dogodną przestrzeń do biznesowych rozmów. Najlepszą dla nas nagrodą są gratulacje płynące od wystawców, którzy na targach pozyskali dziesiątki nowych kontaktów – mówi Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie, które organizowały imprezę.

– Powodem decyzji o tegorocznym udziale w Targach Packaging Innovations był głód spotkań. Sprawy można załatwić poprzez komunikatory, jednak jesteśmy wychowani na spotkaniach bezpośrednich i zarówno my, jak i klienci mieliśmy już dość siedzenia. Chcieliśmy się spotkać, porozmawiać, wyjść gdzieś – to jest zupełnie inny klimat, innego typu rozmowy – ocenia Daniel Gawryś, manager z firmy Fano. 

- O udziale w targach zdecydowała przerwa spowodowana pandemią. Byliśmy już bardzo stęsknieni za spotkaniami, za atmosferą towarzyszącą wydarzeniu, za rozmowami. Poza tym Targi Packaging Innovations są dla nas zawsze bardzo atrakcyjne i lubimy na nie przyjeżdżać - dodał Artur Drożdż, specjalista ds. handlowych w Color-Press.

- Minione miesiące wyraźnie pokazały, że pomimo szybkiej adaptacji do świata online, bezpośrednie kontakty nadal pozostają bezcenne. Cieszymy się z udziału w wydarzeniu, z tego, że mogliśmy wrócić do życia targowego. Uważam, że największą wartością tego typu spotkań jest możliwość zaprezentowania oferty, której nie da się przedstawić przez telefon. Czasami spojrzenie na dany produkt „na żywo” otwiera oczy i stwarza pole do rozmowy – komentuje Piotr Kuligowski, specjalista ds. handlowych w spółce Novacode.

Firmy wielokrotnie podkreślały, że siłą Targów Packaging Innovations jest to, iż są one zwierciadłem branży.

- Nazwa targów – Packaging Innovations - brzmi adekwatnie do tego, co dzieje się na wydarzeniu, dlatego wystawiamy się tutaj cyklicznie. Targi traktujemy jako platformę do zdobywania wiedzy, poznawania trendów, zobaczenia tego, co dzieje się na rynku i co później możemy zaadoptować w naszych opakowaniach – zaznacza Bartosz Suski, Area Sales Manager w Jokey Poland.

Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations są wykłady w strefie workShops. To okazja, aby bezpłatnie wziąć udział w prezentacjach prowadzonych przez specjalistów, którzy podczas swoich wystąpień dzielą się wiedzą i doświadczeniem. W tym roku spotkania poprowadziło 12 ekspertów. Wśród tematów znalazły się m.in. takie, jak: „Sustainable Premium Packaging”, „Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań?”, „Promocji marki przez branding”.


targiTargi w Krakowieprzemysł opakowaniowy

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy ceny energii mają wpływ na działalność Twojej firmy?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie