2015-03-12
9 - 10 kwietnia br. w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations. Pojawi się na nich blisko 200 wystawców.
- Nie jest tajemnicą, iż ładnie i ciekawie opakowany produkt wzbudzi większe zainteresowanie konsumenta. Uwagę na to zwracają nie tylko producenci słodyczy, ale również warzyw, mięsa, nabiału, owoców, czy przetworów. Na rynku firmy prześcigają się w nowych pomysłach. Z myślą o zmieniającej się świadomości nie tylko konsumentów, ale również producentów i dostawców powstały targi Packaging Innovations - mówi Katarzyna Banach, kierownik Działu Organizacji Targów - Z dumą obserwujemy, iż z roku na rok budzą one coraz większe zainteresowanie. Z całą pewnością w Polsce brakowało wydarzenia, które w jednym miejscu skupiałoby rodzime i zagraniczne firmy prezentujące nowości. Obserwując szybko zmieniające się trendy, staramy się tak przygotowywać program towarzyszący targów, aby spełniał oczekiwania najbardziej wymagających gości – dodaje Katarzyna Banach.
Nowością tegorocznej edycji Packaging Innovations będzie „Strefa Safetypack. Koniec z niebezpiecznymi opakowaniami!”. Podczas targów zaprezentowane zostaną rozwiązania, które chronić będą przed niepożądanym otwarciem lub utrudniać otwarcie danego produktu przez dzieci. Zaawansowane technologicznie opakowania mają wzbudzić zainteresowanie przedstawicieli branży spożywczej. Firmy prezentujące ofertę podpowiedzą też, w jaki sposób można chronić produkty rolno-spożywcze, tak aby zachowane były wszelkie normy higieny, a produkt nie uległ zepsuciu.
Tym co ma wyróżnić tegoroczne targi Packaging Innovations to Program Innowacja. Firmy, które zgłaszają udział w wystawie mogą zgłosić dany produkt lub rozwiązanie do programu. Warunkiem jest nowatorskie wykorzystanie materiałów lub zastosowanie. Stoiska z innowacyjnymi rozwiązaniami zostaną specjalnie oznaczone, co ułatwi ich lokalizację na mapie hali.
- Oprócz praktyki, na targach nie zabraknie merytorycznego wsparcia. Zachęcamy do udziału w seminariach learnShops, które są bezpłatne dla wszystkich uczestników. Prezentacje poprowadzą prelegenci z Polski i zagranicy. Na uwagę zasługują również warsztaty „Jak opakować brandy?”, podczas których goście dowiedzą się, w jaki sposób opakowanie pozycjonuje produkt i markę – dodają organizatorzy wydarzenia.
Rejestracji na targi, która umożliwia bezpłatny wstęp możliwa jest po kliknięciu na stronę: www.easyfairs.com/pl/pi2015
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 3/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 2/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...
Targi Labs Expo spełniły oczekiwania
W dniach 19-20 marca 2025 odbyła się 3. edycja Targów Wyposażenia i Technologii Laboratoryjnych LABS...