Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Trendy na rynku kosmetycznym: duży wpływ technologii i influencerów

2021-06-06  / Autor: Ewa Maciejczyk, Politechnika Łódzka, Instytut Surowców Naturalnych i Kosmetyków

Popularne platformy mediów społecznościowych: Facebook, Instagram i YouTube wykorzystują technologię Spark AR Studio w reklamach banerowych, które umożliwiają konsumentom klikanie i wirtualne “przymierzanie” produktów do makijażu bez opuszczania aplikacji.

„Big data” w służbie firm kosmetycznych

Prognozuje się, że marki, które w przyszłości odniosą sukces to te, które będą aktywować klientów, fanów i obserwujących do wspólnego budowania marki, opracowywania produktów, marketingu oraz wszelkich innych aspektów działalności. Jak to się stanie? W zasadzie można powiedzieć, że to już się dzieje. Firmy wdrażające strategie cyfrowe, korzystające z technologii VR, AR i AI, rozwijając głębsze zrozumienie tego, czego naprawdę szukają ich konsumenci, znacząco przyczyniają się do rozwoju dużych zbiorów danych dotyczących branży kosmetycznej. W całym sektorze coraz więcej marek korzysta ze zbierania i analizy danych.

Analiza danych zebranych bezpłatnie z sieci www, przy wykorzystaniu sztucznej inteligencji do analizowania tysięcy recenzji, składników i konkretnych artykułów pozwala na opracowanie całej linii pielęgnacyjnej dostosowanej do indywidualnych potrzeb klientów.


\
CAŁA TREŚĆ DOSTĘPNA W "Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 1/2021

"Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" to kwartalnik biznesowo-informacyjny z zakresu przemysłu kosmetycznego i środków czystości.


rynek kosmetycznykosmetykitrendysztuczna inteligencja

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie