Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Trendy azjatyckie w europejskim przemyśle kosmetycznym

2019-03-27  / Autor: Joanna Igielska-Kalwat, Wyższa Szkoła Zdrowia, Urody i Edukacji w Poznaniu

W ostatniej dekadzie obserwuje się gwałtowny wzrost popularności azjatyckich produktów do pielęgnacji skóry i włosów, jak również kosmetyków kolorowych.

Wprowadzenie

Azjatycki rynek kosmetyczny rozwija się w zawrotnym tempie. Jest również najbardziej innowacyjnym pod względem technologicznym. Producenci kosmetyków prześcigają się w wymyślaniu nowych produktów i wykorzystywaniu innowacyjnych składników aktywnych, tak by sprostać oczekiwaniom bardzo wymagających w kwestii urody i pielęgnacji kobiet. Firmy azjatyckie są również prekursorami nowych form fizykochemicznych, które stosowane są w kosmetykach.

W swoich produktach Azjaci stosują wiele egzotycznych dla Europejczyków rozwiązań, m.in. ekstrakt z kolendry, olejek z nasion konopi, olej Neem, żeń-szeń indyjski, algi filipińskie, ekstrakt z zielonej herbaty, ekstrakt z wąkrotki azjatyckiej, wyciąg z cytryńca chińskiego, roślinny kolagen, czyli kwas poliglutaminowy, ekstrakt z nasion kardamonu cejlońskiego, wyciąg z hibiscusa ketmia oraz wiele innych substancji aktywnych. Producenci wykorzystują również ekstrakty z takich owoców, jak mango, gorzka pomarańcza, banany, brzoskwinie oraz morele.

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie