Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Trendy anti-aging w 2021 roku

2021-06-06  / Autor: Monika Krzyżostan, kierownik laboratorium R&D, Dr Koziej sp.z o.o. sp.k. Instytut Badań Kosmetyków

Czas pandemii stworzył nowe warunki i zmienił styl życia. Komputery oraz urządzenia mobilne stały się niezbędne do pracy, robienia zakupów, czy podtrzymywania kontaktów towarzyskich. Zmieniły się również trendy w branży kosmetycznej oraz oczekiwania klientów względem produktów. Wg agencji Mintel, w bieżącym roku widoczne będą cztery kluczowe trendy konsumenckie, które obejmą czynniki wpływające na dobre samopoczucie, wartość, technologię i otoczenie.

Klienci poszukują kosmetyków i zabiegów pielęgnacyjnych jako sposobu na relaks, walkę ze stresem i niepokojem. Miarą wartości produktu będzie jego funkcjonalność, jakość oraz łatwość zakupu. Wyzwaniem dla marek kosmetycznych będzie wychwycenie indywidualnych potrzeb klienta i dostosowanie cyfrowych technologii w celu dotarcia do klientów. Potrzebne będą solidne strategie e-commerce i wielokanałowe podejście do sprzedaży. Kwestie etyki, ekologii i minimalizmu będą jednymi z ważniejszych cech produktu, decydującymi o jego zakupie.

Domowe SPA

Miniony rok znacznie zmienił nawyki pielęgnacyjne. Ze względu na kwarantannę profesjonalne zabiegi w salonach kosmetycznych nie mogły odbywać się z taką częstotliwością, jak wcześniej. Dlatego część pielęgnacji przeniosła się do domowego zacisza i przybrała nowy wymiar. Praca z domu spowodowała mniejsze zainteresowanie makijażem, a większe pielęgnacją DIY oraz domowym SPA. Niektóre zabiegi, takie jak peelingi kwasowe, z powodzeniem zaczęły być wykonywane samodzielnie w domu. W bieżącym roku trend ten będzie się utrzymywał. Na rynku detalicznym pojawią się kosmetyki profesjonalne, zawierające w składzie wyższe stężenia kwasów AHA, czy sprawdzonych substancji o działaniu przeciwzmarszczkowym, takich jak witamina C, peptydy, resweratrol. Chętnie stosowane będą również różnego rodzaju maski do twarzy, ust oraz dłoni, aplikowane głównie na noc w celu zwiększenia ich skuteczności. W dalszym ciągu niesłabnącą popularnością cieszyć się będą akcesoria pomagające w pielęgnacji skóry, takie jak masażery do twarzy z kamieni szlachetnych (jadeit, kwarc różowy), czy szczotki z naturalnego włosia do szczotkowania ciała.


\
CAŁA TREŚĆ DOSTĘPNA W "Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 1/2021

"Chemia i Biznes. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" to kwartalnik biznesowo-informacyjny z zakresu przemysłu kosmetycznego i środków czystości.


SPAanti-agingprzemysł kosmetycznykosmetykitrendypielęgnacja

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejSklep

“Chemia i Biznes” nr 4/2021

Nowość!Dostęp online

35.00 zł

"CiB. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 3/2021

Nowość!Dostęp online

25.00 zł

"CiB. Rynek Kosmetyczny i Chemii Gospodarczej" nr 2/2021

Dostęp online

25.00 zł

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

Nowość!

95.00 zł

Wpis zaawansowany w Katalogu Firm

Nowość!Dostęp online

861.00 zł

Artykuł sponsorowany

Nowość!Dostęp online

2,460.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

Nowość!

94.00 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności





WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)





WięcejSonda

Czy Twoja firma zmaga się z podwyżkami cen surowców?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie