2017-09-20
Z myślą m.in. o przedsiębiorstwach chemicznych stworzono targi TransPoland Translogistica, które w listopadzie odbędą się w Warszawie. Organizatorzy spodziewają się ok. 170 wystawców (rok temu było ich 140) oraz 5,6 tys. zwiedzających (rok temu było ich 4,5 tys.).
- Choć z pozoru może się wydawać, że targi transportowo-logistyczne nie są wydarzeniem powiązanym z branżą chemiczną, to jednak nic bardziej mylnego. Z uwagi na to, że TransPoland Translogistica to targi adresowane do właścicieli ładunków (producentów i dystrybutorów), korzystających z rozwiązań w zakresie transportu i logistyki, to są wydarzeniem idealnym dla przedsiębiorców z sektora chemicznego i petrochemicznego i maja im pomóc w znalezieniu dostawcy kompleksowych usług logistycznych lub rzetelnego przewoźnika dla swojego ładunku – przekonują organizatorzy piątej edycji targów TransPoland Translogistica, które odbędą się w Warszawie w dniach 8-10 listopada br. Miejsce imprezy to EXPO XXI.
Wystawa to największe w tej części Europy spotkanie przedstawicieli działów logistyki, transportu, zaopatrzenia i zakupów w przedsiębiorstwach produkcyjnych, dystrybucyjnych, handlowych z profesjonalistami na co dzień związanymi z transportem, logistyką, magazynowaniem i dystrybucją.
- Będzie można zapoznać się z różnymi aspektami bezpieczeństwa w zakresie transportu towarów niebezpiecznych i produktów chemicznych. Ważnym punktem programu targów będzie także forum poświęcone zmianom w regulacjach ADR / RID / ADN, ze szczególnym naciskiem na intermodalne i mutimodalne operacje transportowe. Program niewątpliwie będzie bogaty, jednak jednym z najważniejszych jego punktów będzie Networking logistyczny, czyli darmowa usługa, która daje możliwość udziału w specjalnie aranżowanych spotkaniach z potencjalnymi partnerami z sektora transport-spedycja-logistyka. Cieszy nas rosnąca świadomość tego, że targi transportowe nie są wydarzeniem wyłącznie dla transportowców. Wręcz przeciwnie, naszym zadaniem jest łączenie właścicieli ładunków – producentów, dystrybutorów, poszukujących rozwiązań w zakresie transportu i logistyki z wiodącymi i rzetelnymi firmami z branży TSL. Dlatego właśnie stworzyliśmy Networking, którego głównym założeniem jest ułatwienie potencjalnym partnerom komunikacji i nawiązania nowych relacji biznesowych, przy dużej oszczędności czasu - tłumaczy Paweł Konowałek, dyrektor targów TransPoland Translogistica
Podczas ubiegłorocznej edycji w ramach jednodniowego Networkingu odbyło się ponad 50 spotkań biznesowych. W tym roku organizatorzy zdecydowali się rozszerzyć tę inicjatywę na trzy dni trwania targów, aby dać większej liczbie firm możliwość udziału w spotkaniach. Aby skorzystać z usługi Networkingu wystarczy wypełnić formularz na stronie http://trans-poland.pl/Program/Networking-Logistyczny.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2025
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
PCI Days – trzy dni współpracy, inspirujących spotkań i wyznaczania nowych standardów w branży
VI edycja Targów Pharma & Cosmetic Industry Trade Fair odbyła się w dniach 11-13 czerwca 2025...
Konferencja Przemysłu Kosmetycznego – bardzo duży sukces inauguracyjnej odsłony
28 maja br. odbyła się pierwsza edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Kosmetycznego. Organizatorem...
Konferencja Przemysłu Detergentowego: trendy, legislacja, surowce – moc wiedzy w jednym miejscu
27 maja br. odbyła się 14. edycja Międzynarodowej Konferencji Przemysłu Detergentowego. Wydarzenie...
Targi in-cosmetics Global areną kosmetycznych nowości
Targi in-cosmetics Global 2025, które odbyły się w dniach 8–10 kwietnia w Amsterdamie,...