Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA

Targi Personal Care and Homecare Ingredients premierą dla globalnych nowości

2025-01-13

Targi Personal Care and Homecare Ingredients mają zainspirować profesjonalistów z branży kosmwetycznej i detergentowej na całym świecie. Odbęda się w dniach 19–21 lutego 2025 r. w Kantonie w Chinach. Kwartalnik „Kosmetyki i Detergenty” jest patronem wydarzenia. Tegoroczna edycja zaoferuje prezentację globalnych premier produktów, wciągających stref tematycznych i postępów technologicznych, które kształtują przyszłość branży pielęgnacji osobistej i domowej.

PCHi 2025 zapewni czołowym dostawcom składników arenę do wprowadzania nowości na rynek globalny. W tym roku giganci branży tacy, jak Lucas Meyer Cosmetics by Clariant, Ashland, Gattefossé, Givaudan Active Beauty i Croda, ale też chińskie koncerny JAKA Biotech i Freda Biotechnology, zaprezentują nowe składniki, które odzwierciedlają zmieniające się wymagania branży

Targowa Strefa Doświadczeń Zapachowych umożliwi uczestnikom swoistą podróż sensoryczną, w której artyzm spotyka się z technologią. Strefa ta zaprezentuje trzy transformacyjne trendy kształtujące przyszłość zapachów: innowacje oparte na sztucznej inteligencji, funkcjonalne aplikacje wellness i pionierskie eksploracje percepcji sensorycznej. Odwiedzający będą świadkami zaawansowanej digitalizacji zapachów i spersonalizowanych rozwiązań zapachowych opartych na sztucznej inteligencji, oferujących doświadczenie, które podkreśla nieograniczony potencjał technologii w innowacjach zapachowych.

Na program PCHi 2025 składa się też Sympozjum AI i strefa testowa przybliżająca to, w jaki sposób sztuczna inteligencja rewolucjonizuje przemysł kosmetyczny. Ta strefa będzie prezentować innowacyjne zastosowania AI w zakresie badań i rozwoju, innowacji w zakresie surowców, spersonalizowanych doświadczeń konsumentów i inteligentnych technologii kosmetycznych. Obecna będzie również tematyka formułowania opartego na AI, testowania skuteczności i zastosowania biodruku 3D w kosmetykach. Prezentacje będą również eksplorować zaawansowane technologie, takie jak innowacje kosmetyczne oparte na EmotionGPT, spostrzeżenia dotyczące dużych zbiorów danych dla spersonalizowanej pielęgnacji skóry i włosów oraz rozwiązania oparte na blockchain dla zrównoważonej i skalowalnej pielęgnacji urody.


targiPCHiprzemysł kosmetycznyprzemysł detergentowy

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

20.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 6/2024

Dostęp online

30.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy przemysł wykorzysta środki z KPO?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie