Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety
REKLAMA
REKLAMA

Targi Packaging Innovations spotkały się z zainteresowaniem rynku

2016-04-20

Rekordowa liczba 4,5 tys. branżowych specjalistów odwiedziła 8. edycję Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.

- Świadomość konsumenta jest coraz większa, a wraz z nią rosną oczekiwania. Trzeba im sprostać, a inspiracje do zmiany znajdziemy właśnie na Targach Packaging Innovations – mówił podczas imprezy Robert Baczmaga, zwiedzający z firmy Delphi Błonie.

12-13 kwietnia br. w EXPO XXI Warszawa w trakcie targów Packaging Innovations swoją ofertę zaprezentowało 200 wystawców, wśród których znalazły się firmy z Polski, ale także z Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii, Hiszpanii, Czech, Ukrainy i Litwy. Zainteresowanie udziałem było tak duże, że po raz pierwszy organizator postanowił otworzyć dodatkową halę wystawienniczą.

– Od kilku lat to wydarzenie ma ugruntowaną pozycję, co sprawia, że pojawia się tutaj ogromna liczba zwiedzających, którzy są konkretni, wiedzą po co przychodzą i o co pytają. Cenimy sobie udział w Targach Packaging Innovations i cieszymy się, że z roku na rok są one coraz większe – przyznaje Bolesław Jasinowicz z firmy Fano.

W ocenie obecnych na Targach ekspertów, półki sklepowe w Polsce zmieniają się w sposób niezwykle dynamiczny i marki powinny za tą zmianą podążać. Dlatego zaletą był bogaty program towarzyszący, obejmujący m.in. aż dwie strefy workShops, w których równolegle prowadzone były bezpłatne wykłady oraz warsztaty. 

– Zaproponowałem uczestnikom prezentacji, by spojrzeli na opakowanie nie tylko od strony projektowania graficznego, ale także na aspekty funkcjonalne. Chciałem, by myśleli w kategoriach wyzwań, zrewidowali swoje półki i podejście personelu w sklepie. Wszystko po to, by efekt końcowy był tożsamy z tym, który założył sobie brand manager – tłumaczył Robert Lis z firmy DS.Smith, który wystąpił z prezentacją „Opakowanie w marketing miksie: dziewięć sposobów na większą sprzedaż”.

W trakcie Targów swoje pomysły na opakowania prezentowali nie tylko wystawcy, ale także najzdolniejsi twórcy młodego pokolenia. W ramach specjalnej Strefy Studenta odbył się konkurs na najlepsze projekty. Profesjonalne jury wytypowało laureatów:

I miejsce - Agnieszka Dudzińska – za  projekt „Pucius”, który umożliwia powtórne wykorzystanie opakowań na obuwie.

II miejsce - Aleksandra Gos – za “Hang On - take away soap”, czyli projekt opakowania na mydło turystyczne , które po otwarciu staje się wiszącą mydelniczką.

III miejsce - Daria Kondracka – za „FLIK”, czyli opakowanie sprzedażowe na obuwie, które po przekształceniu umożliwia transport zawartości.

Ozdoba wystawy była też ekspozycja oryginalnego dzieła Andy Warhola – legendarnej puszki Campbella, uznawanej za najsłynniejsze opakowanie świata. W EXPO XXI Warszawa został zaprezentowany certyfikowany print z 1969 r., odręcznie podpisany przez autora i ostemplowany nr 112 (z wszystkich dostępnych 250 kopii serigrafii) o wymiarach 89 cm x 58,42 cm. Jego wartość na światowych aukcjach waha się od 70 do 100 tys. euro.

– Jesteśmy niezwykle dumni z kierunku i tempa rozwoju Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Firma Targi w Krakowie kupiła firmę easyFairs Poland dzięki czemu mogliśmy wykorzystać doświadczenie płynące z obydwu firm i dostarczyć naszym klientom jeszcze większego zadowolenia z udziału w targach. Ogromne, rekordowe zainteresowanie zwiedzających, liczny udział polskich i zagranicznych firm, współpraca z największymi markami obecnymi w naszym kraju i uznanymi ekspertami to najważniejszy wyróżnik Targów Packaging Innovations - ocenia Ewa Woch, wiceprezes Targów w Krakowie, organizatora Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations.


przemysł opakowaniowytargiTargi w Krakowie

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


REKLAMA

WięcejSklep

Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych

95.00 zł

Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków

94.00 zł

Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych

78.00 zł

“Chemia i Biznes” nr 3/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025

Nowość!Dostęp online

30.00 zł

Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania

108.00 zł

Bilety - XIV Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Detergentowego

Nowość!

639.60 zł

Bilety - I Międzynarodowa Konferencja Przemysłu Kosmetycznego

Nowość!

639.60 zł

WięcejNajnowsze

Więcej aktualności

REKLAMA


WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)

REKLAMA


WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)

REKLAMA


WięcejSonda

Czy Grupa Azoty ponownie stanie się zyskowna w przeciągu kolejnych 12 miesięcy?

Zobacz wyniki

REKLAMA
REKLAMA

WięcejW obiektywie