2021-09-08
15-16 września 2021 r. w Warszawie odbędą się Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations, połączone z Festiwalem Marketingu i Druku. Weźmie w nich udział ok. 300 wystawców.
Na uczestników czeka ciekawy program odpowiadający na aktualne potrzeby wystawców i odwiedzających: liczne warsztaty i prezentacje, 10 stref tematycznych, konkursy oraz spotkania z młodymi projektantami w Strefie Studenta.
W tym roku wystawcy zaprezentują ofertę w 10 strefach tematycznych: PACKGING, COMPONENTS, LABELLING, ECO, E-COMMERCE, PRINT FINISHING, POS & DISPLAYS, LUXPACK, SERVICES, MACHINES.
Na stoiskach pojawi się wiele nowości rynkowych. Firma Polipack działając zgodnie z ideą zrównoważonego rozwoju, zaprezentuje m.in. opakowania z biotworzyw oraz z materiałów z recyklingu. Wraz ze wzrostem świadomości ekologicznej konsumentów, firma Novo-Pak przedstawi ofertę opakowań kosmetycznych wykonanych z materiałów biodegradowalnych. Firma Rbeco odwiedzi targi z ekologiczną nowością – ECO RĘKAWEM SLIV wykonanym z papieru i posiadającym strukturę fal, która amortyzuje szkodliwe wstrząsy fal podczas transportu produktów m.in. w słoiczkach i butelkach. Nie zabraknie również maszyn. Opakomat pokaże jak szybko i sprawnie zapakować w karton np. meble, grzejniki czy żaluzje.
Nieodłącznym elementem Targów Packaging Innovations są szkolenia w strefie WORKSHOPS. To okazja, aby bezpłatnie wziąć udział w warsztatach prowadzonych przez specjalistów, którzy podczas swoich wystąpień dzielą się wiedzą i doświadczeniem. Tematy prezentacji dobierane są tak, aby poruszyć najbardziej kluczowe kwestie związane z projektowaniem, promocją i sprzedażą opakowań.
W tym roku wśród zaproszonych gości spotkamy m.in. Monikę Boczek, specjalizującą się w marketingu strategicznym, projektowym oraz wprowadzaniu nowych marek i produktów na rynek. Temat jej prezentacji brzmi: Czego nie wiemy o opakowaniu? Perspektywa dojrzałego konsumenta.
Kolejnym pytaniem, na które odpowiedzi udzieli Michał Dębecki - Repro Studio Director w Chespa będzie „Jak zbudować spójność kolorystyczną marek na opakowaniach”? Po raz pierwszy w strefie WORKSHOPS prezentację poprowadzi Justyna Długosz, Manager ds. rozwoju i sprzedaży w POLIMERPRO, która omówi kwestie dotyczące druku fleksograficznego. Przyjrzymy się również aspektom prawnym. Mikołaj Maśliński, prawnik, prezes zarządu spółki MAŚLIŃSKI Law & Consulting przedstawi temat: Rozszerzona odpowiedzialność producenta w świetle projektowanych przepisów. Czy czeka nas rewolucja na rynku opakowań?
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 5/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 3/2024
30.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...
Workshops&Networking PIPC „Cyfrowa i Bezpieczna Chemia” – podsumowanie II edycji
19-20 września 2024 r. w Hotelu Novotel City West w Krakowie odbyło się wydarzenie Polskiej Izby Przemysłu...
Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu
W Warszawie odbyła się konferencja „Wpływ zmian legislacyjnych na strategię rozwoju produktu – o...