Chemia i Biznes

W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Mogą Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej "Polityce prywatności Cookies"

Rozumiem i zgadzam się

Konfiguracja makiety

Targi Marek Własnych w Kielcach

2025-06-02

22-23 października 2025 r. w Kielcach odbędą się Targi Marek Własnych.

Targi Marek Własnych w Targach Kielce ponownie staną się jednym z kluczowych wydarzeń dla producentów, detalistów i hurtowników działających w obszarze marek własnych. Siódma edycja wydarzenia skupi uwagę branży FMCG na innowacjach produktowych, współpracy handlowej i międzynarodowej ekspansji.

Podczas dwóch dni targowych uczestnicy zaprezentują najnowsze rozwiązania i produkty przeznaczone do sprzedaży pod markami własnymi. Wydarzenie będzie także okazją do nawiązania bezpośrednich kontaktów z przedstawicielami najważniejszych sieci handlowych w Polsce i za granicą. Udział potwierdzili m.in. reprezentanci Eurocash, Dino, SPAR Polska, Lewiatan, a także sieci z Europy, Azji i Bliskiego Wschodu.

Targi Marek Własnych w Kielcach przyciągają coraz więcej firm zainteresowanych ekspansją w obszarze private label. Już teraz swój udział zapowiedziały przedsiębiorstwa z Polski, Czech, Chin, Turcji, Włoch i Hiszpanii. Organizatorzy zachęcają kolejnych producentów do rezerwacji przestrzeni wystawienniczej.

Spotkania biznesowe prowadzone podczas targów mają realny wpływ na zawieranie umów handlowych, w tym także eksportowych. Wydarzenie stwarza przestrzeń do nawiązywania długofalowych relacji i promowania innowacyjnych produktów wysokiej jakości.

Integralną częścią targów będą konferencje branżowe. W programie znajdą się prelekcje dotyczące kluczowych trendów i wyzwań, przed którymi stoją marki własne – od strategii cenowych, przez lojalizację klientów, po globalne zmiany gospodarcze, takie jak wojny handlowe.

Podczas konferencji i debat poruszone zostaną m.in. następujące zagadnienia:

- wpływ globalnych zjawisk politycznych i gospodarczych na rynek marek własnych,

- strategie detalistów i hurtowników dla rozwoju private label,

- rola marek własnych w budowaniu przewagi konkurencyjnej,

- nowe potrzeby konsumentów a rozwój oferty sieci handlowych,

- transformacja od private label do private brand.


targiprivate labelTargi Kielce

Podoba Ci się ten artykuł? Udostępnij!

Oddaj swój głos  

Ten artykuł nie został jeszcze oceniony.

Dodaj komentarz

Redakcja Portalu Chemia i Biznes zastrzega sobie prawo usuwania komentarzy obraźliwych dla innych osób, zawierających słowa wulgarne lub nie odnoszących się merytorycznie do tematu. Twój komentarz wyświetli się zaraz po tym, jak zostanie zatwierdzony przez moderatora. Dziękujemy i zapraszamy do dyskusji!


WięcejNajnowsze

Więcej aktualności



WięcejNajpopularniejsze

Więcej aktualności (192)



WięcejPolecane

Więcej aktualności (97)



WięcejSonda

Jak oceniasz Manifest Polskiej Chemii?

Zobacz wyniki

WięcejW obiektywie