2024-07-11
6 i 7 listopada 2024 r. w Targach Kielce odbędą się Targi Marek Własnych.
Konsumenci coraz częściej wybierają marki własne i ten trend w najbliższych latach się nie zmieni – wskazują branżowe raporty. Jak wynika z "Behaviour Change”, opracowanego przez Consumer Panel Services GfK, wartość sektora marek własnych na polskim rynku wzrosła o 19% rok do roku i w 2023 roku przekroczyła 50 miliardów złotych. Raport Private Label Manufacturers Association (PLMA) za 2024 rok wskazuje, że wzrost sprzedaży marek własnych w Europie wyniósł 13% w 2023 roku, co znacząco przewyższa wzrost sprzedaży marek narodowych, który wyniósł 6%.
Na preferencje konsumentów odpowiadają coraz intensywniej sieci handlowe, ale także przedsiębiorstwa usługowe, prowadzące m.in. stacje paliw czy kina.
- Zaangażowanie obu stron w przygotowanie produktu marki własnej oczekiwanego przez konsumenta widzimy cały czas organizując Targi Marek Własnych. Ostatnia edycja udowodniła, że konkretne rozmowy producentów i kupców owocują inspirującymi biznesami, dzięki którym klient otrzymuje nowy artykuł, wysokiej jakości i w przystępnej cenie. Już wtedy udział w wydarzeniu w 2024 r. zdeklarowali niemal wszyscy wystawcy i ponad 40 przedstawicieli sieci handlowych polskich i zagranicznych, w tym bliskowschodni Lulu Group International, europejskie Intermarché, Bricomarché i Auchan, oraz działające na polskim rynku Stokrotka, Chorten i Gram Market. Do Strefy Kupieckiej najbliższej edycji zgłosili się już specjaliści m.in. z sieci Dino Polska, Lewiatan, Vollmart, Społem – COOP oraz Grupy Eurocash – mówi Jakub Nogaj, menadżer projektu Future Private Labels w Targach Kielce.
Podczas targów wystawcy zaprezentują różnorodne artykuły: produkty spożywcze - świeże, mrożone i dania gotowe, wędliny, napoje – także alkoholowe, przekąski i słodycze, wyroby mleczarskie, a także kosmetyki, artykuły higieniczne, chemię gospodarczą, baterie.
Potencjał wydarzenia dla rozwoju branży marek własnych zwiększają wydarzenia konferencyjne, które przygotowują współorganizatorzy Targów Marek Własnych. Forum Marek Własnych zgromadzi 6 listopada br. ekspertów branży, którzy podejmą tematy dotyczące rozwoju marek własnych.
Targom Marek Własnych 6 i 7 listopada 2024 towarzyszyć będzie nowe wydarzenie pod nazwą XPand. Po raz pierwszy w gronie wystawców w Targach Kielce pojawią się przedsiębiorcy z Północnej Afryki. Udział zapowiada kilkadziesiąt firm, przede wszystkim z Tunezji i Maroka. Kupcy i zwiedzający będą mogli poznać oferty m.in. producentów kosmetyków, farmaceutyków, produktów spożywczych, a nawet tekstyliów. To przedsiębiorcy, którzy szukają partnerów do współpracy w Europie.
WięcejSklep
Książka: Surfaktanty i ich zastosowanie w produktach kosmetycznych
95.00 zł
Książka: Atlas Mikrobiologii Kosmetyków
94.00 zł
Książka: Zagęstniki (modyfikatory reologii) w produktach kosmetycznych
78.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 1/2025
20.00 zł
“Chemia i Biznes” nr 6/2024
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 1/2025
30.00 zł
"Kosmetyki i Detergenty" nr 4/2024
30.00 zł
Emulsje i inne formy fizykochemiczne produktów kosmetycznych. Wprowadzenie do recepturowania
108.00 zł
WięcejNajnowsze
WięcejNajpopularniejsze
WięcejPolecane
WięcejW obiektywie
Legislacja, trendy i surowce: X edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej
3 grudnia 2024 r. odbyła się w Warszawie 10. edycja Konferencji Przemysłu Chemii Budowlanej. W...
Marki własne w Kielcach
6 i 7 listopada br. do Targów Kielce na Targi Marek Własnych przyjechali przedstawiciele sektora marek...
Targi Packaging Innovations stałym punktem w branży opakowaniowej
W dniach 9-10 października br. w EXPO Kraków, odbyła się 16. edycja Międzynarodowych Targów...
Targi Warsaw Pack ważne dla sektora opakowań
Warsaw Pack to wydarzenie, gdzie liderzy branży prezentują najnowsze technologie pakowania i...